Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Åhh, tusen tack
    Detta hittade jag på sidan
    "Leveranstid
    Normal leveranstid är cirka 3-30 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Även vid beställda varor. Vi informerar vanligtvis om leveranstid om den överstiger 30 dagar."
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:50:01 följande:

fast det konstigt de verkar inte uppdaterar sidan ,tror inte ett antkvariat har så jätte många böcker av varje titel
    Nej de verkar inte så.. Men om dem har en sida så tycker man att de ska ha så pass många böcker som folk beställer..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-18 15:51:36 följande:
    oki så det är verkligen han som skrivit den och ingen författare?
    verkar så
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:53:34 följande:

jag har beställt den på dvd  på nån svensk shop ,tror det var beställnings vara så det dröjer nog lite innan den kommer
    Oki Ska leta på discshop och så
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-18 16:02:19 följande:
    Okej, då förstår jag. :) Håller med ang att köpa från utländska sidor. Blir dyrare frakt, sen måste man ofta konvertera valutan till SEK själv. Iofs funkar det att betala med internetbank nu, men det känns krångligt ändå på något sätt. heh
    Mm jag vet =( När jag får lön ska jag skicka efter någon tavla på MJ och någon affisch =)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-18 16:16:09 följande:
    MJs diktbok har jag bokat från cdon. Vann förresten en canvastavla av MJ idag. :) Jättefin ser den ut, men vi får se när den dyker upp. 4 bilder i en tavla.
    :P YEAH.. Jag ska försöka hitta en tavla med färg =)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-18 16:16:09 följande:
    MJs diktbok har jag bokat från cdon. Vann förresten en canvastavla av MJ idag. :) Jättefin ser den ut, men vi får se när den dyker upp. 4 bilder i en tavla.
    Vad heter den boken??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson