Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-07-15 12:08:05 följande:
    kan nån förklara vad moowalker handlar om? är det en film med skådisar eller en dokumentär? hur gammal är michael?Sandra Örebro skrev 2009-07-15 11:49:04 följande:
    Michael själv är med i hela filmen.. Det är bitar från hans liv. Just nu är det då han blir jagad genom en stad han gömmer sig och sen är det tre barn två killar och en tjej som beundrar honom. Det är samma barn som är med i Smooth Criminal.. Vet inte hur jag ska berätta för att inte avslöja för mkt
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 12:08:05 följande:
    kan nån förklara vad moowalker handlar om? är det en film med skådisar eller en dokumentär? hur gammal är michael?Sandra Örebro skrev 2009-07-15 11:49:04 följande:
    Det är han som är producent för filmen. Eftersom det är hans egna verk =)
  • Brooke

I moonwalker kan man oxå se att Michael är väldigt beskydande vad det gäller barn.. Och jag älskar det =)

• Brooke

Storyn är baserat på Michael, han har skrivit den och hjälpt till att producerat den =)

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-15 12:53:32 följande:
    Jojo det vet jag
    Jag sa till Beverly
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 13:00:23 följande:
    haha ja gör det man märker att personen bakom masken har ett heeeelt annat kroppsspråk än MJ
    Vadå :O ?
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 13:14:29 följande:

men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
    Nej det är Michael, Kolla på imdb så får du se..
    www.imdb.com/title/tt0095655/
  • Brooke

AllieF - Hur får du in dem där klippen som är rörliga?? :O
    Jag ville göra en video där man har dessa klipp men jag vet inte hur man ska få dem in på datorn.. Hur gör du?? :O

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-15 23:58:22 följande:
    Åh jag älskar att lyssna på "Hold my hand" om dagarna MJ gör första versen SÅ bra. Sorgligt bara att den börjar med "This life don't last forever"...:/
    :( Har du den på datorn??
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson