Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Heeeeeeeeeeeeeeej Nu är jag här igen =) Ikväll/natt ska jag titta på Moonwalker när jag ligger i sängen och inte vid datorn..

• Brooke
    AllieF skrev 2009-07-17 22:22:16 följande:
    Videon till 'Say, say, say' är helt underbar varje gång man kollar på den. MJ ser så lycklig ut och man blir glad av att titta på honom, och man sjunger med. Han ser ut som att han aldrig haft några bekymmer öht, men det hade han ju; iofs inte i jämförelse med vad som komma skulle. När han ler/skrattar så skrattar hela kroppen. hehe :D Flinar som en frireligös lottovinnare. :D
    haha... :P Jag älskar Moonwalker :P
  • Brooke

Men vart är allt fölk? Ska denna tråd dö ut eller vad är det frågan om ? Vi kan omöjjligt ha lansat allt snack..

• Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:15:15 följande:

jag är här håller på och läser boken michael darkest hour  köpte den för 180 kr har sett den kostar ända upp till över 1000 kr
    Vad heter den??
    Och vart köpte du den? :O
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:17:26 följande:

såg ang filmen jag sa att miachael spelas av någonannan att det var filmen man in the mirror som jag blandade ihop med moonwalker
    Ja där spelar Flex Alexander, Michael Jackson, Men tycker inte han va så fruktansvärt bra som att spela Michael när han dansade :/
  • Brooke
    savannahsss skrev 2009-07-17 23:25:14 följande:
    Hittade denna tråd nu. Läser allt jag kan om MJ varje dag. Har fått en smärre depression efter hans död.Kanske för att jag förlorade en pojkvän på liknande sätt tidigt i livet. MJ s musik har betytt mycket för mig. Hans död förbryllar mig. Jag är själv läkare och om det är sant det som står i tidningarna så bryter det mot basala medicinska regler som MJ blev behandlad av den där sk läkaren. B l a larmar man alltid ambulans på en gång vid händelse av akut livshotande sjukdom oavsett om man är doktor eller inte. Man utför inte hjärt-och lungräddning på en person med puls. Jag blir så förbannad att ingen skriver något om detta i media, helt sjukt ju.
    Mm jag blev oxå helt jädra ställd när jag såg att dem hade gjort hjärt och lungräddning på honom, jag har för mig att man aldrig ger det till en person som har en puls. Och jag håller med. Man ringer oavsätt vad som händer och om man är läkare eller itne =/ Undrar vad läkaren tänkte på? Och detta med att dem inte hitta någon telefon, hade han inte en mobil? De har väl alla läkare nu för tiden Som jobbar hos folk :/
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:29:34 följande:

försöker posta ett inlägg men det går fan inte *dumma FL *
    Här går det =) *ler*
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:41:37 följande:
    Självklart ska den inte dö ut jag tycker det är trevligt att vi småsnackar lite såhär varje dag, istället för som förut när vissa pratade i flera timmar och andra fick läsa ikapp. Det var bara jobbigt.Vilken MJ-låt lyssnar ni mest på för tillfället?Jag lyssnar mest på "Give into me" för jag upptäckte den nyligen när någon nämnde den i tråden, har aldrig hört den förr :O Jättesexig låt ju Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:08:57 följande:
    Hmm lite olika.. Men jag börjar mer o mer gilla "Leave me alone" allt mer. Och andra. Listan blir lång om jag ska skriva alla :P
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:47:07 följande:
    jag läste att läkaren hade mobil men visste inte addressen riktigt så därför ville han ringa från husets telefon ,även om det inte låter rimligt i mina öon  ,eftersom det okså stod ju att det fanns en till person i huset ,den som ringde telefon samtalet  till sos .Känns skumt med sådan konstiga förklaringar,läste okså att läkaren förbjöd någon att ringa meddesammautan väntade typ 1 timme och under den tiden blev michael sämre och sämre .
    meddesammautan? :/
    Och jo de väntade i 51 minuter har jag läst :/ Helt sjukt... Det som förbryllar mej så himla mycket är att läkaren inte visste adressen. Det är väl det första man tar reda på när man börjar jobba hos någon?
    Det känns som om den förklaringen är redan klar för att dömma honom till dråp eller liknande.
  • Brooke

Nää nu ska jag lägga mej i sängen och drömma mig bort höll jag på att skriva(vilket jag gjorde, vilken tabbe) Men jag ska se på lite Beverly Hills sen ska jag sova.. I morgon får det bli att kolla på Moonwalker igen =) Utan att datorn stör mig :P Haha.. Ses i morgon =)

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson