Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-15 22:05:30 följande:
    kanju alltid läsa min blogg. står lite mj där. Haha
    Vad är din blogg adress??
  • Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-16 11:16:11 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:11:21 följande:
    ehm....måste tänak till nu relativt nyvaken illa nog, eller kanske bortskämd(två småbarn).lilomeandmylife.blogg.se
    hehe.. =) tack =)
    sandra-omsandrasliv.blogspot.com/
    sandraskandisblogg.blogspot.com/
    Mina två bloggar.. Och där står det ganska Mycket om michael jackson. Speciellt på Kändisbloggen(understa) =) Även min egna blogg(översta)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-16 11:58:57 följande:
    Jag andvänder mig av Windows Movie maker. Importerar videor, sen klipper jag där jag vill ha början och slut, drar de till tidslinjen och trixar och fixar tills det är bra. Hoppas du gillade den.
    men hur importerar man videor? :/ Jag har gjort en video men de va bara med bilder..
    MissLilo skrev 2009-07-16 11:59:06 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-16 11:23:40 följande:
    var inne och kikade, skrev någon kommentar på den första. bra bloggar!
    Oh va kul =) Då ska jag skicka =)
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-16 12:15:44 följande:
    jag ska oxå läsa din blogg senare, hinner inte nu
    Gör det när du kan =)
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-16 22:14:57 följande:
    Jag blev också förvirrad tills jag kom på att det Egentligen ska stå 1/5 istället för 15. :/ Så tänk ett snestreck mellan. Den här intervjun fick LaToya betalt för. Det käns jävla fel att hon avslöjer en massa om sin döda bror och hans barn och tar betalt för det, medan hon klagar på att folk alltid försöker klämma ut pengar från honom, så gör hon det själv. Hycklare! >:( Hon har fått mer än 15 min i rampljusen på Michaels bekostnad. :(
    det är ju så, många tar någon som har är/har varit väldigt stor. Och tar det för givet och utnyttjar det :/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-16 22:36:21 följande:
    Hej tjejer, jag ska kolla på den där dokumentären nu! Ska bli jätteintressant!För övrigt så har jag ridit på en islandshäst hela dagen, fan va jag har ont i baken...
    Wait. Vad för dokumentär? :O
  • Brooke
    Linelle skrev 2009-07-17 00:04:16 följande:
    Hej allihopa! vad är på G här då?Mkt har skrivits ju..vad e d senaste ?Mitt ljus har pajjat så jag kan inte höra intevjuer el ngt ..tråååkigt!
    Hmm ingen aning? Jag kom hem för snart en halvtimma sen(jobbat) Och snart ska jag sova. och snart kommer jag åter igen på samma gamla tider. Dock inte så sent på kvällarna nästa vecka.. måste upp runt 4:45 hela nästa vecka :/ BLÄH
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-17 00:09:20 följande:
    Men va in i helvete, har försökt postat de här inlägget tio gånger nu. Dumma FL Se inlägg # 5972Sandra Örebro skrev 2009-07-17 00:03:10 följande:
    ah.. Ska kolla det i helgen =) Måste snart sova =(
  • Brooke

misslilo.. Jag såg din kommentar. Och ja jag hanterar min sorg på dä sättet, genom att skriva av mig.. Jag har gjort en hemsida för mina anhöriga som har gått bort (Farfar/Morfar) Och det hjälper mig riktigt mycket..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson