Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-29 11:39:14 följande:
    Och vart i hellskotta står trackingnr? Samma som order? Jag är så TRÖG
    Shipping information
    Shipping Service: EMS    
    Tracking Website: www.ems.com.cn/english-main.jsp
    Delivery Time: 7/24/2009 5:32:07 PM
    Tracking Number:
    Tracking Details

Välj att kopiera först andra länken efter där det stå Tracking website,då kommer du in på en spårnings sidadär du ska ange ditt traking nummer,det näst längst ner,så kan du se var det är .
    tracking nummer näst längst ner i raden ovan
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 11:55:44 följande:
    Jag får väl maila dom..Nån som är duktig på att skriva på eng? Where is my paket låter jue inte så bra What's taking so long... Ja jag låter jue bara otrevlig, haha!
    här har du  gratis översättning ,du bara skriver vad du vill har sagt på svenska sen översätter den kopiera och klistra in i ditt mail
    http://translate.google.se/translate_t#
  • Rååsa Smurfen

idag fick jag fina böcker The final years of Michael jackson  UNMASKED av Ian Halperin
    och  Michael Jackson Life of  a legend med massor av fina bilder

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 14:40:11 följande:
    Tack tack Ska testa o översätta o sen kolla med dig Allie om det blev rättMin sambos bror är här. Han bor i Holland. Han är svensk men frun hollänsk. Hon pratar eng. när hon är här. Innan man kommer in i språket så blir det bara blaha utav allt. Jag förstår ALLT. Men o förklara saker o ting, nääh då går det åt pipsvängen Woaw!!!I WANT MY BAG!!!Har du fått din?Plus så väntar jag på boken.. *suck*
    nej men den är på väg såg jag när jag kollade
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-29 16:27:14 följande:
    Rååsa Smurfen:Vad stod det på ditt kontoutdrag?  Undra bara för här står det att 814:- har dragits den 27.e  AIKEWODIA  Kan det vara MJ.. Hm!
    på min var beloppet bara resaverat när jag kollade och då stå det inger namn men tror att det var just den summan
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-29 17:03:29 följande:
    på min var beloppet bara resaverat när jag kollade och då stå det inger namn men tror att det var just den summan
    inget namn ska det ju stå
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-29 17:43:43 följande:
    Det står oxå "Han använde kvinnor som en fasad""Boken påstår att MJ var g*y och använde sina förhållanden med Lisa Marie Presley och andra för att dölja sin riktiga sexuella läggning."Eh jag tror inte han är/var gay varför skulle han va dä? Tvivlar starkt på det..Artikeln står det oxå att han tydligen var hög på presskonferensen som han hade i mars. Om ni vill läsa artikel så finns den i In Touch och kostar 29 kr. Nr 21 2009
    jag har köpt boken ,har dock inte läst den ännu ,att han var hög på en press konfrans är ju nog pga av hans medciner så då kan det mycket väl vara troligt
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-31 16:33:54 följande:
    En bok som är skriven av en som var skeptisk mot MJ förr. Hon fick ta del av alla dokument från rättegången och ändrade helt åsikt om honom.
    jag har köpt den boken ,men inte hunnit läsa den  vet att hon (författaren) var med hela tiden på rättegången och  hon gillade inte alls michael och var övertygad om att han var skyldig ,sen ändrade hon helt åsikt som sagt .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson