Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-07-26 11:05:15 följande:
    Min sambo sa imorse: Du har gjort vr son till en Michael Jackson freak..Se där se där hihi..Han vill titta på MJ när han uppträder.Spec Billie Jean då han har hatten. Vi har tre hattar här hemma. Dels en svart som är min gamla. Hade en hattperiod ett tag Men ungarna springer o hämtar varsin hatt o står o dansar framför tvn History Tour går för fulla muggar nu på tvn.. Tar det en lång stund innan orden blir skickad?Satt igår o trodde det var nå fel..
    Nej dagen efter lagtbeställningblev det för mig , beror lite på när man lägger beställningen typ tid och helgdag osv
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-07-26 16:02:05 följande:
    Nej inget om ett DNA test, men Omer verkar ju vara säker på sin sak iaf. Bara det jag påpekade.Rååsa Smurfen skrev 2009-07-26 15:56:11 följande:
    det var bara min egna fundering alltså det om DNA testet när jag läste det
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-26 20:09:33 följande:
    nej var ju 31 Juli! nästa vecka
    var det inte den 27 ? fick för mig att det var den 27 i dag
  • Rååsa Smurfen

här är ett mindre klipp från en intervju för 60 min ,där jag tyckte han såg inte  ut att mår alls och det visas här
    ">

• Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-27 03:01:04 följande:
    här är ett mindre klipp från en intervju för 60 min ,där jag tyckte han såg inte  ut att mår alls och det visas här
    ">

" target="_blank">

det är från denna invervju
    ">

• Rååsa Smurfen
    pilliss skrev 2009-07-27 01:45:13 följande:
    27 juli är idag. Det är ju efter midnatt.Måndag...
    jo jag vet det men ,jag menade ju tidigare i dag då jag frågade om michael var på tv i dag (igår) då jag trodde det var den 27  svarede sedan  på ett inlägg(efter midnatt) om min fråga
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson