Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-07-24 21:41:50 följande:
    Coolt :O Då måste de ju komma med flyg eller nått
    de skickar med DHL
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-24 21:48:45 följande:
    Enligt The Sun ska Michael Jackson redan 2004 berättat för sina närmaste vänner att norske Omer föddes efter ett "one night stand" 1984, just som King of Pop stod på toppen av sin karriär med "Thriller".
    Han ville väl antagligen att Omar skulle få växa upp ihelt normal liv så därför avslöjade han aldrig det.
    Men vi vet ju inte säkert ännu om det är hans son ,men jag blir inte förvånad om det är så.
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-25 12:44:44 följande:
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5559845.aben artikel om Jacksons Näsa... Uppenbarligen har ett vittne sett Michael jacksons kropp på obduktionsbordet, och säger att hans näsa var borta..
    jag läste i boken om michael darkest hour att de flesta av de som kommer med info om michael fått betalt för att yttra sig om han ,och som de sa att om man vid varje ytrande skriver hur mycket de fått betalt för att säga det  så kan man kanske skapa sig en uppfattning om vad som är sant eller inte  och jag håller med .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 13:46:05 följande:
    Sambon vill ge mig THE MJ BOX Men hjälp! Hur fan skickar man efter?
    super snäll sambo du har ,såg när jag läste tillbaka att du behövde hjälp att hitta kassan  ,man trycker på knappen till höger efter man har tryckt buy ,såg inte ditt inlägg förren nu tyvärr ,men såg att det löste sig ändå.
    Längtar till den kommer hem .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 23:52:48 följande:
    Mmmm.. men då fanns det ingen knapp till höger Gjorde om det o DÅ minsann.. Thank gooooood Ja, nu vill jag oxo ha hem boxen. OCH boken Hoppas den dimper ner i lådan nästa vecka
    såg du länken om boxen på tradera ,ska blir spännande att se vad den gå för .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-25 23:52:48 följande:
    Mmmm.. men då fanns det ingen knapp till höger Gjorde om det o DÅ minsann.. Thank gooooood Ja, nu vill jag oxo ha hem boxen. OCH boken Hoppas den dimper ner i lådan nästa vecka
    kollade min order där och det stå skickad 
  • Rååsa Smurfen
    L jung skrev 2009-07-26 02:11:15 följande:
    Nu sover de flesta, men jag har passat på att lägga in en ny mapp i mitt galleri som heter Michael Jackson.  Bilder hittar ni däri från när min dotter var till San Francisco och Los Angeles på besök hos kusinen som bor i SF.  Dom åkte ner till begravningen och var till stjärnan 'på gatan', hemmet där MJ växte upp med familjen innan han köpte eget hus i LA, och staple centre.  Hittade inte nu ikväll fotot från utanför hyrhuset där han bodde när han avled, men ska kolla igenom igen och lägga in det också.Välkomna in och kolla i mappen.
    fina bilder ,lite obehagligt med alla dessa loke a like personer hade jag nog tyckt om jag varit där .
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson