Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-23 14:11:26 följande:
    Visst, men det är svårare att ge sonen MJs öron och leende. :) Från vad jag förstår så är det Omer som bett om dna-test, så han kan ju inte veta något definitivt. Och jag tror folk skulle kommit fram och sagt något om det inte stämde. Syskonen skulle förneka att MJ berättat om Omer (som det sägs) för flera år sedan t.ex. Man kan inte ljuga om en sån sak för pengar, för sanningen kommer fram väldigt lätt. Däremot kan han få lite mer uppmärksamhet för att gynna karriären. Men om de var så nära vänner med MJ att de firade jul med honom så förstår jag inte varför de skulle utnyttja hans bortgång...Det finns nog ett korn av sanning.
    Jag har inte uppfattat det som att det är den familjen som själva börjat prata om det för pengar utan att det är andra runt om kring som börjat spekulerar och sen vill väl Omar ta reda på om det verkligen är hans pappa och det kan man ju inte klandra honom för tycker jag,eftersom han har ju aldrig själv sagt att Michael är hans pappa under hela den tid då han hade så nära kontakt med han.
    Mamman har ju aldrig heller under den långa tid ,börjat prata med press om det för pengar och publicetet,och det hade garanterat blivet stor uppmärksamhet även då innan Michael dog ,så jag tycker de är och har varit lojala mot Michael.
  • Rååsa Smurfen
    MissLilo skrev 2009-07-24 20:51:18 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-24 20:25:16 följande: wow..vad ligger porto och sånt på denna?såg att de hade history turnen från sverige på den.har letat med lykta efter den....
    portot var ca 32 dollar för väskan som vägde 2,50 kilo ,du ser vad porot blir om du trycker buy
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:04:26 följande:
    Så man kan inte hitta den där i sverige?
    nej ibland på tradera men som sagt den sista där slutade på 1600 kr
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:07:32 följande:
    :O OMG! hur mkt köpte du den? Med allt Frakt och sådant? Har du fått den ännu?
    la beställningen i dag  betalde 768 svenska kronor med frakten
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:24:09 följande:
    :O de va ju inte så farligt :O Hur lång tid tar det innan man får det? Står det?
    det stod SAME-DAY-WORLDWIDE-EXPRESS
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-07-24 21:39:36 följande:
    :O Menar du att man kan få hem den nästa dag/samma?
    verkar som de skicka den samma dag som man lägger beställningen i allafall
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson