Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-06-30 22:35:09 följande:
    fina bilder inga såna där tråkiga som blir suddiga i filmerSandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:
    haha.. Nää, men jag tog ju bilder från Google och msn sökningen. :P Detta var min FÖRSTA movie maker. .:P Så jag är nöjd =)
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 22:37:48 följande:
    Nääh jag vill inte heller se en död människa
    Jag har varken sett min farfar eller morfar..
    Kolla denna länk

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 22:57:16 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:03:31 följande:
    jo, jag läste om det...
    Men du har inte sett detta

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 23:03:36 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:09:48 följande:
    är det den du har satt ihop?den var jättefin, härliga bilder, mest tyckte jag om den bilden på 4:30...den svart-vita
    ja jag har satt ihop den själv :P
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-06-30 23:07:38 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:
    Enkel, nothing special egentligen... En låt med en massa bilder till, lite text då och då som kändes okej till en början men som kanske mest kändes lite konstigt efter ett tag när det inte längre kändes riktat till tittaren utan mer som personliga meddelanden till MJ, as we all know is dead...Personally, tycker jag... vill du göra en schysst tributefilm så kan du blanda bilder med klipp, t.ex de där han leker med barnen, blir iputtad, klipp från när han dansar och gör "fina saker" som VI kopplar ihop honom med, inte något som har med pedofil-tramset att göra osv, fina klipp och bra musik... Sen, även om låten är bra, såklart, så skulle jag valt en annan, ovanligare låt... den där används säkert i minst 99% av alla filmer folk gjort åt han...
    MEn ursäkta mej MR som kan allt om alla saker. Men detta är min första film jag gjorde. Och jag ville göra denna film som en första. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i klipp som finns på Youtube redan, så kunnig är jag faktiskt inte. Jag ville kolla ifall jag kunde Windows Movie makers.. Och det kunde jag.. THAT'S it.. Detta är något JAG HAR SKAPAT och jag är STOLT över det. Så ta inte det ifrån mig är du snäll. Men det har du tyvärr redan gjort och dessutom sårat mina känslor. TACK ska du ha..
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-06-30 23:09:18 följande:

michael jackson var brorsans idol så han har jag hört till leda yngre dar.. men han var ju musikalisk och en riktig entertainer, och han har en hel del bra låtarskulle de visa begravningen i sverige så skulle jag kolla.. att se döda människor stör mig inte.. är så van från jobbet så det är inga problem.och hur folk kan bli så fanatiska så att de tar självmord nu det e sjukt.
    Det är ju inte ens säkert om han tog självmord. Det finns inga antydningar på det..
  • Brooke
    Kamme skrev 2009-06-30 23:15:19 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:10:37 följande:
    frågade du inte nyss efter vad vi tyckte...? "I WANT TO KNOW WHAT YOU THINK"försökte snarare ge dig lite konstruktiv kritik blandat med min personliga åsikt... Så... För det första, lägger du upp en film offentligt bör du räkna med att den kan kritiseras.För det andra, ber du folk att säga vad dom tycker - räkna med att dom gör det också.För det tredje, på ett internetforum är man fri att säga vad man tycker såvida det inte strider emot några regler, räkna med skilda åsikter.
    Joo men nu är denna VIDEO personligen till MJ och det trodde jag att du hade förstått. När du titta på den..
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-06-30 23:17:05 följande:
    Men du ville ju veta vad vi tyckte och han sa vad han tyckte..Sandra Örebro skrev 2009-06-30 23:10:37 följande:
    Jo men denna VIDEO va ju PERSONLIGEN TIll Michael och jag trodde alla hade förstått det. När de såg videon.. Men tydligen inte..
  • Brooke

black dawn raise skrev 2009-06-30 23:20:32 följande:

nej jag pratar inte om mj.. utan om hans fanatiska fans
    Aha.. joo det är ju lite överdrivet att de har tagit livet av sig.. Det är ju bättre att leva vidare och göra så att hans MUSIK lever vidare.. Undrar hur gamla dessa perosner va?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson