Kamme skrev 2009-06-30 23:07:38 följande:
Sandra Örebro skrev 2009-06-30 22:33:27 följande:
Enkel, nothing special egentligen... En låt med en massa bilder till, lite text då och då som kändes okej till en början men som kanske mest kändes lite konstigt efter ett tag när det inte längre kändes riktat till tittaren utan mer som personliga meddelanden till MJ, as we all know is dead...Personally, tycker jag... vill du göra en schysst tributefilm så kan du blanda bilder med klipp, t.ex de där han leker med barnen, blir iputtad, klipp från när han dansar och gör "fina saker" som VI kopplar ihop honom med, inte något som har med pedofil-tramset att göra osv, fina klipp och bra musik... Sen, även om låten är bra, såklart, så skulle jag valt en annan, ovanligare låt... den där används säkert i minst 99% av alla filmer folk gjort åt han...
MEn ursäkta mej MR som kan allt om alla saker. Men detta är min första film jag gjorde. Och jag ville göra denna film som en första. Jag har ingen aning om hur jag ska få tag i klipp som finns på Youtube redan, så kunnig är jag faktiskt inte. Jag ville kolla ifall jag kunde Windows Movie makers.. Och det kunde jag.. THAT'S it.. Detta är något JAG HAR SKAPAT och jag är STOLT över det. Så ta inte det ifrån mig är du snäll. Men det har du tyvärr redan gjort och dessutom sårat mina känslor. TACK ska du ha..