-
Men ingenting va klockrent. När jag själv tittade på bilden så såg jag inte ens att de va Michael först. Men sen efter ett tag så såg jag de.t. SLäpp det nu!BabyFly skrev 2009-07-01 16:20:49 följande:Sandra Örebro: Och vill passa på att fråga medans jag minns: ..Men jag är väldigt nyfiken på hur du tolkade bilden? Vad var det klockrena du uppfattade? -
www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/article5453473.ab
Här berättas det om Joe Jackson, hur han slog och hade en hård diciplin på barnen.. Äre någon som vet om den här intervjun finns på Youtube då Michael berättar om sin far? -
www.aftonbladet.se/nyheter/article5457993.ab
Alltså, det jag INTE FÖRSTÅR med Michaels mamma är varför hon fortsätter stanna hos Joe, när hon slog och gjorde annat med barnen när de va små.
Lixom Joe tog en tändsticka och brännde deras fötter, han skrämde Michael när han insåg att Michael hade glömt fönstret uppe, då kröp han in med en mask och skrämde slag på Michael. Och han drömde mardrömar om detta.
Visst det kanske inte är så lätt att gå ifrån någon man har fått 9 ungar med och varit gifta i ex antal år. Men ändå, jag tkr verkligen synd om Michael. För han fick aldrig uppleva att vara ett barn, det enda han fick göra under sin barndom va att JOBBA JOBBA JOBBA och åter JOBBA..
Hans pappa såg till att de övade i timtal.. Jag lider verkligen med Michael. Man kan ju hoppas att han inte gör något mot barnen så Michael måste vrida och vända sig i graven... :'( -
droppen 1 skrev 2009-07-01 16:34:14 följande:
vilken människa !!!saknar honomOj vad man blev rörd av det där talet :O WOW
Han passa verkligen i smink, det är inte många kändisar som gör det :O Och WOW va snygg han va då :P -
snart3barnsmamma skrev 2009-07-01 20:01:32 följande:Sandra Örebro skrev 2009-07-01 19:55:18 följande:Vilken då? :/ Jag minns inte att jag titta på en sådan intervju med honom och Operah, bara när han gjorde Moonwalk för henne och sen det där med Den där "syre"sängen.. :/
det måste väl vara den intervjun som en tjej länkade om i den andra tråden...9 avsnitt -
Jag gillar verkligen Michaels klädstil och klädsmak.
Speciellt med Svarta byxor, hans skor som han brukar ha, Det vita linnet och sen en shorta som är helt öppen och får "sväva" fritt. :P I like that -
Jag har satt ett alarm :Pvinterlärka skrev 2009-07-01 17:21:54 följande:Glöm inte dokumentären ikväll, 22.15 på ettan! Kommer själv glömma den, har superdåligt minne. -
Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:17:27 följande:
Jag gillar verkligen Michaels klädstil och klädsmak.BTW en sak jag glömde skriva, Äre någon som vet i vilken video han sitter vid ett piano och spelar?
med Svarta byxor, hans skor som han brukar ha, Det vita linnet och sen en shorta som är helt öppen och får "sväva" fritt. :P I like that
(Om jag inte gav rätt länk innan) -
Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:20:29 följande:
Sandra Örebro skrev 2009-07-01 20:17:27 följande:En sak till vid 1:06 äre en annan låt jag skulle vilja se.. Men vet inte va den heter =(
BTW en sak jag glömde skriva, Äre någon som vet i vilken video han sitter vid ett piano och spelar?
(Om jag inte gav rätt länk innan) -
Nej den har jag inte sett ännu.. Men ska göra det i morgon när jag kommer hem från Halkan :Psnart3barnsmamma skrev 2009-07-01 20:27:38 följande:den här filmen menar jag...såg du inte länken tjejen skickade eller har du sett den innan, det finns 9