• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 21:26:14 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 21:25:13 följande: vi kan ha en egen MJ hyllnings träff
    haha japps åh, hoppas jag pallar att se minnescermonin imogron. Tänk om jag skulle börja grina. Min sambo kommer att tycka jag är SÅ löjlig...
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 21:27:21 följande:

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 21:26:11 följande: BTW Äre någon som hör vad han som Attackerar Michael säger till honom? Jag hör bara Michael skrika, Lämna mig i fred, sluta.. Lämna mig i fred, Flytta på dig.. Frågar han om Michael is Black?
    men det är väl inte på riktigt el?
  • m0e

Haha jag har också ungarna i sängen och sambon framför tvn. Har sagt åt honom att imorrn är det banne mig han som far ut och fiskar så att jag får ha tvn ifred
    Där ska jag bänka mig en halvmeter ifrån våran 47tummare med 3D-glasögon, popcorn och en näsduk. Sen ska jag skratta, jag ska gråta en skvätt och jag ska dansa som aldrig förr!

• beadis
    Dior skrev 2009-07-06 21:29:44 följande:
    Hahahahahahahahahaha...förlåt :D
    det var ju såklart tänkt som ett skämt
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 21:30:16 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-06 21:27:21 följande: men det är väl inte på riktigt el?
    Bad videon
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Trollet Ludenben

Har ni sett klippet när ett fans friar till honom och ger han en ring han blir ju helt ställd och hör först inte vad hon säger

• beadis

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 21:30:01 följande:

haha japps åh, hoppas jag pallar att se minnescermonin imogron. Tänk om jag skulle börja grina. Min sambo kommer att tycka jag är SÅ löjlig...
    strunt i det...jag kommer att böla hela dagen..o vara helt rödgråten när han kommer hem från jobbet
  • beadis
    m0e skrev 2009-07-06 21:30:43 följande:
    Haha jag har också ungarna i sängen och sambon framför tvn. Har sagt åt honom att imorrn är det banne mig han som far ut och fiskar så att jag får ha tvn ifred Där ska jag bänka mig en halvmeter ifrån våran 47tummare med 3D-glasögon, popcorn och en näsduk. Sen ska jag skratta, jag ska gråta en skvätt och jag ska dansa som aldrig förr!
    Det gör du alldeles rätt i
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-06 21:28:56 följande:
    Men jag länkade ju nyss denna
    Ja jag vet, men vad äre dem säger??
    Jag hör Michael säga i början
    Lämna mig i fred, lämna mig i fred... Stop it, stop it.
    Äre någon som kan skriva allt på Engelska? Skulle vara kul och höra vad som sägs, hör ju bara michael..
    Sen när dem är i parkeringshuset hör jag ingenting. Bara
    Om jag är (?) SÅ är du ingenting :/
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 21:30:45 följande:
    det var ju såklart tänkt som ett skämt
    Jo det fattade jag att det var :D
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson