• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    m0e skrev 2009-07-06 20:52:29 följande:
    Sjukt va!? Snacka om att man kommer få träningsvärk i zapparfingret imorrn Näää skärpning brudar inte sticka ifrån tråden! I så fall packar jag också picknickkorgen
    LOVAR på heder o samvete
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:54:16 följande:
    HUr ofta lyssnade ni på MJ innan han gick bort?BRA! Stanna här
    Det gick upp och ner. Nu innan det hände var det ganska längesen dock
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior
    m0e skrev 2009-07-06 20:52:29 följande:
    Sjukt va!? Snacka om att man kommer få träningsvärk i zapparfingret imorrn Näää skärpning brudar inte sticka ifrån tråden! I så fall packar jag också picknickkorgen
    Hahaha...var i Sverige ska vi mötas med våra picknickkorgar? :D tar någon med en cd-spelare så vi kan lyssna på M.J?
  • Kibell
    Dior skrev 2009-07-06 20:55:51 följande:
    Hahaha...var i Sverige ska vi mötas med våra picknickkorgar? :D tar någon med en cd-spelare så vi kan lyssna på M.J?
    MJ reunion någonstans
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior

Det har gått i perioder med hans musik...men har jag börjat lyssna så lyssnar jag mkt...sen kan det gå ett tag...men nu är det typ konstatnt...men inget när sambon är hemma...han blir liksom tokig på mig :D

• KikiBoo
    Dior skrev 2009-07-06 20:55:51 följande:
    Jag tar med sonens lilla cdspelare
    Vart bor alla då?
    Kibell skrev 2009-07-06 20:55:49 följande:
    Det gick upp och ner. Nu innan det hände var det ganska längesen dock
    Här var det maj senast.
    Lyssnar ofta på MJ. En gång i månaden, varannan månad typ får jag Michael sug
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Trollet Ludenben
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:54:16 följande:
    HUr ofta lyssnade ni på MJ innan han gick bort? BRA! Stanna här
    Innan hans bortgång var det ett tag sen ganska länge sen. Men det är en artist man växt upp med som alltid haft stor plats i mitt hjärta och under 90talet var det en av de jag lyssnade mest på. Efter det har det vart till och från men aldrig att han vart glömd...
  • Brooke

Jag hade behövt lyssnat på honom INNAN jag gick in till kunskapsprovet, jag KUGGADE... :'( Han hade nog hjälpt mig att rensa tankarna från annat

• Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 20:45:19 följande:
    Hänger ni alla på msn nu?
    Jag är JÄMT på msn :P
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:57:52 följande:
    Jag tar med sonens lilla cdspelare Vart bor alla då? Här var det maj senast.Lyssnar ofta på MJ. En gång i månaden, varannan månad typ får jag Michael sug
    Jag bor i Stockholm.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson