Inlägg från: Lucille |Visa alla inlägg
  • Lucille

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro, shit vad härligt om det blir verklighet av dokumentären. Kommer väll inte döda alla rykten, vissa VILL ju tro på det. De har bestämt sig för att MJ är asmysko, men jag tror att det har och göra med att de inte hittar några fel på honom, därför hittar de på eller spinner vidare på andras hittepå. Ska bli intressant att se!

Ni är så snabba. Jag skriver och sen är det tio nya inlägg och jag vill svara på ALLA, och vill kolla alla klipp och bilder ni lägger upp. Ahhh! :D

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Ahh, i den där videon där han svarade på fans frågor sa han att han vill vara Morph från X-men. Jag älskar X-men!!! <3 Och jag trodde inte jag kunde älska honom MER!!

OCH. ahahahahahahaha

">

Nice to meet you! XD

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Hamnar bakom hur mycket jag än läser. haha

Tänkte kommentera på att någon (minns inte vem nu) berättade om personer som medier talar om. De kallas antingen stjärnbarn/människa eller ljusarbetare.

http://paranormal.se/topic/ljusarbetare.html

Och nu har jag precis kollat på videon till 'Liberian girl', det var en favorit när jag var liten. Han är så underbart go när alla kommer på honom vid kameran. :) Och alla de där ansiktena som man känner igen.

">

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Eller hur, Guild? Det fanns nog inga tveksamheter där. :) Kändisarna kommer när Michael ropar. :)

Småkottarna skrev 2009-07-11 01:45:57 följande:
    Jag läste lite om In the closet nu. Egentligen skulle Madonna spelat mot MJ i videon, men hon krävde att hon då skulle spela mannen och MJ kvinnan vilket han vägrade och därför bytte de ut Madonna. Vad var det för skumt krav hon kom med???
    Visst kan det vara så och jag är inte förtjust i kvinnan, men samtidigt kan det vara ett lustigt rykte; ett sånt MJ bett oss att inte läsa och tro på. Gällde inte bara honom.

Vilka underbara videor ni plockar fram, och en massa jag hittar själv också. Suck. Om man hade haft chansen att känna honom personligen. Jag skulle stryka hans kind, titta in i hans ögon och tala om för honom hur mycket jag älskar honom. Han skulle kunna lita på mig helt, och jag skulle vara där för honom närhelst han behövde någon. Känns som att man missat något för man har varit så upptagen med en massa betydelselösa saker. :/

Nu ska jag också kolla på Moonwalker. :D Om jag orkar hela.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Kottarna,
    men dåså, stod det i wikipedia så måste det ju stämma. ;) hehe

Åhhelvetedenvideonvarhet! :P Han tar sig inte bara i skrevet, han juckar och gnider sig ordentligt. Som jag skrev i kommentarerna så borde hans dans kallas för förspel. ;) Skulle funka för mig.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Oj, nu har jag äntligen hunnit ikapp med er. :) Tog bara några timmar, fast jag gjorde ju annat imellanåt.

Min mor har suttit i telefon med sin väninna och pratat om MJ, om danserna på sergel och centralstationen, om allt möjligt annat och det visade sig att L (väninnan) gråtit floder hon också. Visste inte att hon var ett fan. :)

Idag var mor och jag i ett vilt budbråk på tradera över Dangerous collector's edition. Vi bjöd till slut 2000kr, men i sista sekunden var det någon fittmupp som bjöd 2025kr och vann! ^^ Har bjudit på en annan, men det är ett bra tag kvar innan den auktionen är slut. Typ 2 ½ dag. Ska köra med samma fulspel som den andra jäkeln.

Letar även efter Moonwalk-boken som vi hade en gång i tiden, men jag var så ung så jag läste den aldrig. Tänkt att göra det tidigare, men aldrig kommit mig för att köpa den. Hittar den bara på tradera, så vi får se. Moonwalkerfilmen ska inköpas också. Ska skaffa mig en riktig kollektion till slut. :D

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Djuren? Såg ett uttalande där hon sa att hon även kan tänka sig 'ta hand om den yngsta'. Där pratade hon om barnen iaf. Eller missförstod jag ditt inlägg kanske? :)

Satt precis och lyssnade på Speechless, blundade och låtsades att låten var om mig. hihi Blev värsta romantiken i huvudet. Suck så flickig jag känner mig. {#lang_emotions_heart}

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 19:33:01 följande:
    hittade den här antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Mi...
    Tack, jag älskar dig!! En av auktionerna är uppe i 710kr. Lite väl för en bok, tycker jag. :/
    annametanna skrev 2009-07-11 19:33:48 följande:
    jag har inte läst tråden på ett par dagar...måste försöka komma över denan hemska tragedi..Men har köpt 3 skivor +  att en e på väg måste säga att ja blir inte förvånad av ett möjligt hjärtstopp pga all de mediciner han blandade, rena dödscoctailen ju...tänk om han hade fått all denna uppmärksamhet när han levde, då hade han nog inte blivit såhär sjuk...
    Mmm, nu har det ju visat sig att han hade 9 olika mediciner i kroppen och de allra flesta var morfinliknande och narkotikaklassade. Självklart blir det överdos när man tar massa mediciner med samma aktiva substans. :(

Om jag var där (innan den dagen såklart) så skulle jag låst in oss i ett rum tills allt gått ur kroppen. Man får ju världens abstinensbesvär sen och det gör ju att man vill ha medicinerna ännu mer. Hoppas läkarna får något slag straff, de har ju tillhandahållit mediciner till honom, trots riskerna.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 19:45:16 följande:
    Ja du missförstod. Enligt Debbie i aftonbladet för ett tag sedan så har hon sagt att hon inte bryr sig om Jacksons barn, eftersom dem inte "är" hennes. Utan att hennes djur på gården är hennes barn. Och inte Jackson barnen..
    Jahaa, då förstår jag. Tyckte det lät lite mysko. :D Ja, då får vi hoppas att hon håller sig till sina fyrbenta barn och lämnar de tvåbenta i fred. :) Vad jag förstår så har MJ betalat henne vid 4-5 tillfällen. :/

Nu har jag också beställt boken. :) Och jag hoppas på några vinster inom de närmaste dagarna på tradera. Vill inte bjuda på för mycket samtidigt, tänk om man skulle vinna flera stycken, det blir dyrt. heh Är med i två auktioner för Dangerous Collector's Edition, och en för Dangerous CD + dubbel-LP tillsammans. Ska rota igenom mina kartonger också, vet att jag har History där någonstans.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson