Småkottarna skrev 2009-07-13 11:45:39 följande:
Hej på er!Hade tänkt att inte skriva här förrän ikväll. Men jag måste skriva en sak... Jag blir så arg när de skriver överallt att barnen visste inte att Debbie var deras mamma osv. Hon VAR ju för fan inte deras mamma! 1. Hon har träffat barnen en handfull gånger2. Hon har aldrig blivit presenterad, eller presenterat sig som mamma3. Hon ville inte ha dom i sitt liv4. Hennes djur var hennes barn5. Och sist men inte minst, hon var en surrogatmamma, som inte ville ha barnen utan GAV Michael detta för att hjälpa honom. Som så många män gör, när de blir spermadonatorer. Inte fan är dom pappor!!! Grrrr!! Ta bort henne!
Det finns en jättebra intervju med Debbie i "Living with Michael Jackson Take Two". Jag tror inte det är något fel på henne, hon är precis lika missförstådd som Michael själv. Hon har träffat barnen regelbundet och kommer fortsätta göra det nu, men kommer inte ha några andra rättigheter. Trots det tror jag familjen lyssnar på henne; t.ex. var det tack vare henne som barnens ansikten doldes. Däremot vill hon inte bli kallad mamma, för hon är inte det; de är Michaels barn.
De visste att han var känd, men ingen superstjärna. Lite skillnad. :)