Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-06 17:51:13 följande:
    MEN MEN MEN VAH? Varför skicka du inte den tidigare? :O
    vi hittade den efter du bjöd över Mona på tradera  och då var du inte kvar här, du bjöd på den dyra ,har du otur bjuder ingen över.
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 18:52:33 följande:
    Jag hade dom innan jag fick dom med i MJbagen
    aha jag har lite dubbelt här okså ,lite osäker på vad ,var något på väg hem okså ,tänker lägga ut det dubbla på tradera
  • Rååsa Smurfen
    Grönsiska skrev 2009-08-06 23:34:35 följande:
    Hur mycket är MJ med i denna "Miss cast away" som ni skriver om? Är det mycket eller bara en liten snutt på ett par minuter?
    tror inte det är mycket ,han spelade ju rollen sittande i stol på neverland .
    Idag kollade jag på cd 4 första gången jag sett hela bad  alltså med den svart /vita filmen och hela slutet
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-06 23:46:25 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 23:45:23 följande: oh *avis* Är den borta nån dag vet du vart den finns
    låg och tittade på han när jag skulle sova ,målningen är så fin helst när det är lite mörkt ,då ser det ut som Michael titta fram i mörkret 
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-07 09:47:22 följande:
    Såg en dokumentär igår där en snubbe som trodde sig vara värsta besserwissen . Han sa att låten Man in the mirror handlade om att MJ ville förandra sitt utseende. Att haninte hade nån sjukdom. *suck*
    sett den okså ,han kan ju börja med att verkligen lyssna på texten .
    Det som är bra på boxen är när det textar låtarna  tycker jag ,oftas lyssna inte jag så noga på texterna och rycks med av melodin ,han är verkligen väldigt självutlämmnande i sina texter
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-07 10:00:41 följande:
    hahaha sorry, men det där var bara kul hur han sååå inte har fattat ett jäkligt uppenbart budskap. Snacka om att ta sången på orden.
    ja fast bara just refrängen då  typ *tittar på dig själv i speglen och förändra dig * låten är ju så mycket mer
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 10:28:37 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 10:27:26 följande: Vad kostade en sån tavla nu igen?
    1100 kr hos henne på tradera fick jag den för ca 200 kr  ,just nu har hon en målning med Slatan ute ,har du tur så kommer det nån mer michael ,jag fattar inte att jag fick den så billigt ,att inte fler bjud {#lang_emotions_surprised}
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-07 10:27:41 följande:
    Hmm nja jag tror inte den handlade om Mj . Den snubben borde nog kika på musik videon. Jag fick intrycket att den handlar om svältande barn och att man kan ändra på saker om man är villig att göra vissa uppoffringar, har jag fel?
    jo just så  att man ska  gör en förändring  för de som lider ,och att man ska börja göra det själv , ransaka sig själv  den bild man se i speglen det är den som ska göra att det blir en skillnad ,och det gjorde han verkligen ..
  • Rååsa Smurfen

Det är som med låten They don't care about us.
    Finns ju de som säger att den är mot judar ,fast texten handlar om han  ,jag hade blivet jätte ledsen om jag skriver en låt med ett sådant uppenbart själv utlämnade text om sitt eget lidandeoch folk inte ser det

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson