• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

mm och gjorde reklam för sitt satans skivbolag. det låter hemskt, men jag skäms inte för att säga det. jag önskar att det var Joe som dog och inte Michael.

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 21:13:47 följande:
    Medan Joseph mer pratade om att vi har förlorat en superstjärna. Svin....
  • CTMT
    lia76 skrev 2009-07-07 21:13:43 följande:
    Vems skulle det annars vara
    Men ligger Michael verkligen i den kistan som visas...?
    .¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • m0e
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:10:21 följande:
    Eller hur. Jag sitter o tröstäter också, har ätit en stor glass och är snart igenom en hel Pringles-tub :S sitter o gråter o äter på samma gång
    Jag har själv just öppnat pringelsburken
    Jag är inte en sån som gråter ofta, men när jag väl gör det så kan jag inte sluta så jag bölar som ett litet barn tills det tar slut på tårar!
    Tycker så synd om hans mamma,jag kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att förlora ett barn
  • Bevabus

ja

CTMT skrev 2009-07-07 21:15:37 följande:
  • Bevabus

ja visst är det hemskt man såg verkligen i hennes ansikte hur hon led av sorg när Usher gick fram till henne
    m0e skrev 2009-07-07 21:16:05 följande:
    Jag har själv just öppnat pringelsburken Jag är inte en sån som gråter ofta, men när jag väl gör det så kan jag inte sluta så jag bölar som ett litet barn tills det tar slut på tårar!Tycker så synd om hans mamma,jag kan inte ens tänka mig hur det skulle kännas att förlora ett barn
  • Night Angel
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:15:23 följande:
    mm och gjorde reklam för sitt satans skivbolag. det låter hemskt, men jag skäms inte för att säga det. jag önskar att det var Joe som dog och inte Michael.
    ja mer passande eller vad säger man..han har ju hjälpt till att ta ifrån mj barndom
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:15:23 följande:
    Jag tänker seriöst detsamma. Gubben är dryga 80 år.
    Han har skapat ett enormt lidande för Michael och hans syskon och när han väl nu har en "chans" att prata gott om Michael som sin SON - så pratar han om honom som om han vore et jäkla produkt!

Det är väl det hans barn är för honom - produkter.
    « Feel the magic of Meya »
  • CTMT
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:16:17 följande:
    ja
    hur vet du det? Allt annat har ju varit så hemligt, hans hjärna har tagits bort osv osv (vad man hört)
    .¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • Grätchen
    CTMT skrev 2009-07-07 21:15:37 följande:
    är det så viktigt att veta?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson