• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • CTMT
    FiaFilura skrev 2009-07-07 21:02:17 följande:
    det är väl alltid så när någon dör.......DÅ sk de visas hur bra den personen var...
    Ja, lite sorgligt. Folk borde tänka mer i NUET och säga vad de tänker på direkt istället för att vänta 10 år då det är försent..
    .¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • m0e

Äh, nu var jag tvungen att starta datorn, för att kunna tänka på lite annat också.. jag har snart bölat slut på en hel hushållsrulle

• xxmeyaxx

åh. underbart!

« Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

Då är vi två men jag har nog snarare dränkt ner hela min tröja med tårar istället för hushållsrullen

m0e skrev 2009-07-07 21:05:21 följande:
    Äh, nu var jag tvungen att starta datorn, för att kunna tänka på lite annat också.. jag har snart bölat slut på en hel hushållsrulle
  • xxmeyaxx

"Någon typ av plakett"? VA?!

• Bevabus

Det är en jättevacker grej att ge honom. Men jag blir snarare arg när jag ser personer ära honom på det här sättet, för han kommer ju ändå aldrig att få reda på det. Det är försent liksom

• m0e
    Bevabus skrev 2009-07-07 21:06:39 följande:
    Då är vi två men jag har nog snarare dränkt ner hela min tröja med tårar istället för hushållsrullen
    Sjukt ju! Man hinner bara sluta så börjar man igen..
  • Bevabus

Michael Jackson gillade ju Usher, fint att han är där. Och han är väldigt bra live oxå

• xxmeyaxx

Vad var det exakt för något som han fick?

• Bevabus

Eller hur. Jag sitter o tröstäter också, har ätit en stor glass och är snart igenom en hel Pringles-tub :S sitter o gråter o äter på samma gång

m0e skrev 2009-07-07 21:07:54 följande:
    Sjukt ju! Man hinner bara sluta så börjar man igen..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson