Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-08 00:52:21 följande:
    Mm jag är också förvånad över hur exponerade barnen har blivit helt plötsligt. Dock så förstår jag Jacksons beslut att de inte behövde ha maskerna på sig under minnesceremonin. Barnen var redan så känslomässigt utsatta så jag tycker inte det var nödvändigt. Å andra sidan så hade ju Michael inte kunnat dölja barnen för världen hela deras liv. De växer ju upp nu och kommer börja gå ut själva på stan snart. Säkert vilja göra intervjuer om sin pappa och så. En önskan hade ju varit att vänta ett par år till med att exponera barnen för nu blir dem ju igenkända när de är ute och går utan masker, det blev dem inte förut.Nu blev det ju tyvärr så här att Michael dog när barnen var väldigt unga och maskerna tyckte jag inte att de skulle behöva ha på sig under ceremonin som sagt, så tyvärr....Men dem klarar sig, det är jag säker på. Särskilt Paris som är en sådan stark ung dam.Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:47:27 följande:
    ja att de släpper maskerna är sunt  tycker jag ,hade varit tokigt att har de på minnes ceremonin ,men just detta spekulerande känns osmakligt  att det skrev spaltmeter i alla tidningar världen över och på nätet  om de är hans barn .
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-08 00:59:07 följande:
    Jag spekulerar då inte i om dem är hans barn eller inte. Jag vet att dem är hans barn punkt slut. Och förr eller senare så kommer dem läsa någon artikel om Michael, det är jag ju helt säker på...
    jag menar inte just dig  ,utan alla klipp på tex youtube och tidningar där det zommas in och ut på bilder efter jakten på det slutgiltiga beviset  som alla letar efter.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 00:56:43 följande:
    Ne det var en del saker jag inte riktigt fick ihop i filmen, opererade han sig verkligen inför ett nytt album eller hur han nu sa, minns inte riktigt?Min uppfattning är att han opererade sig för vitiligons skull, i första hand
    allt beror på vilken uppfattningen den som gör en bok eller film om Michael ,finns hur mycket som helst att läsa  från båda sidor
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 10:14:35 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 01:11:46 följande: Jo det är klart. Men ser jag en sån film ska vara baserad på verklighet vill jag ju att det stämmer något så när i filmen . Inte att man hittar på för att det kanske ser bra ut i filmen....
    fast vems verklighet ,vem som helst med pengar och kontakter kan göta em film Michaels liv ,vet inte om denna film är godkänd av Michael eller de runt han .
    mona83 skrev 2009-08-08 10:11:58 följande:
    ja det är ju klart, men verkade så konstikt att ville operera sig bara så där när han sagt att han var stolt över att vara svart. Visst hans barndom spelade nog stor roll.
    Han var missnöjd med sitt useende ,kännde att han inte dög ,handlar nog inte om att inte vara stolt för att han är svart. Han gjorde många platik operationer ,fast han erkännde typ 2 st ,hans hud färg påverkades av vitiligo  ,men de andra operationerna var troligen av fåfånga .
    mona83 skrev 2009-08-08 10:16:21 följande:
    Gör dom så made lla pedofiler, alltså fotar dom nakna eller? Hade det v arit jag så hade jag satt dit dom jävlarna efter det. Ingen ska behöva bli förnedrad på det sättet
    De fotade hans könsorgan för att killen som anklagade han hade beskrivet hans könsorgan ,de hoppas att det skulle matcha så att de hade bindande bevis ,det matchade inte ...
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 11:10:55 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 11:07:14 följande: Michaels verklighet, för det är den enda verklighet som finns. Allt annat är påhitt. Men om det inte matchade, varför belalde han då för att pojken skulle ta tillbaka. Då hade han ju ändå fått domen inte skyldig....
    Därför att det skulle ta slut någongång ,det fanns inga garantier att han skulle blir friad heller,har för mig att i den sortens rättegång ,var Michael tvungen att bevisa sin oskuld ,men barnen behövde inte bevisa att han var skyldig ,det är lite svårt att bevisa något som inte hänt .(lite luddigt beskrivet ,har lite bråttom just nu ,och försöker översätta i från mitt minne av vad jag läste i boken på eng  ) ska kolla närmare på det i kväll .
    Pojken kunde har gått vidare med fallet,trots att han fick pengar ,men han vägrade att vittna efter det .
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:50:23 följande:
    Batteribyte?Undra om denna dvdn med videosar är nå bra. Klart den är bra. Men omdom visar HELA videon. Bad tex, om dom visar själva filmen innan låten drar igång. För den videon skulle isf vara grym att ha. Likaså HELA The way u make me feel..Är det nån som har denna? Om nån som har så berätta gärna cdon.se/musik/jackson_michael/number_ones-890...
    fast hela bad filmen är ju i boxen {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:01:01 följande:
    Är den?   har inte hunnit kolla igenom alla Vilken skiva? jag vills e NU
    åh jag minns inte riktigt tyvärr men den är där ,den börja som en film ,slutet är annorlunda det hade jag aldig sett i allafall ,hade inte sett bärjan heller
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:12:37 följande:
    Visst var den bra   MJ är verkligen grym i den videon. The man can act. Älskar Bad videon. Just love it love it LOVE it
    ja den är så bra .
    Du brukar ju i vanliga fall har koll på vår box  {#lang_emotions_smile},jag har the short films dangerus  finns den i  vår box ?  History on film volum 2 ?
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-08 23:42:41 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 22:57:22 följande: Har hjälpt dig att få upp din Mj dvd lite i pris iaf. Vart överbjuden, men gillar att jävlas med folk. Så bjuder dom över mig så bjuder jag så dom får betala lite mer för den
    tack såg det  
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-08 23:50:43 följande:
    I have it, I have it:P Ska fn köpa den där boxen nästa månad asså.. :O
    ok men tänkte om booboo visste om de fanns i boxen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson