Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-08 23:55:20 följande:
    Men nu hade jag inte det   Disc 4 har jag satt på förut. Men när jag såg att det bara var musikvideos så struntade jag i att titta. Sett dom förr. Ville bara gå igeom o kolla alla.. Slutet på disc 4 så står det: Michael Jackson Video greatest hits History
    men de jag skrev är musik videos  ,osäker på om alla som finns på dem var i boxen ,kan i och för sig öppna och kolla var lite lat {#lang_emotions_smile} tänkte annars sälja de om de ändå fanns i boxen ,den är lite jobbig att nån bra översikt på över vilka klipp det är de disk 1-7
    Tack brooke {#lang_emotions_smile} just musik videosarna står bara disk 1-7
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:57:16 följande:
    rååsaÄr dvd Dangeous short films bra? dum fråga igentligen
    vet inte har inte hunnit se den ännu
    den innhåller : black or white
    super bowlheal the world
    remember the time
    will you be there
    in the closet
    gone too soon
    jam
    heal the world
    give in to me
    who is it
    dangeros
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 00:08:06 följande:
    RååsaKollade upp History on film vol. 2 och enligt den så ska vi ha den. Disc 6 är första sidan och disc 7 är andra sidan. Suveränt jue
    åh vad bra då åker den extra jag har på Tradera behöver lite pengar
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 00:09:14 följande:
    Mena att enligt innehållet som jag läste på cdon så har vi History on film vol.2 i boxen Jag skriver som en kratta ibland..
    jag fattade
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 00:17:09 följande:
    Oh va har jag nu gjort :O Ska du sälja dina dvderna som du har kopior på eller boxen :O Men jag utgår från att du har dvder som är lösa..
    ja det är lösa som jag köpt men nu har dubbelt av
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 00:10:52 följande:
    är man öppnar väskan så ligger skivorna i.. ja vad fan ska jag kalla de. Hittar inte ordet. Inga fodral iaf.. Plast.. Äh! jag tar en bild.. brb
    plast fickor  var ordet  Booboo
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 00:08:06 följande:
    RååsaKollade upp History on film vol. 2 och enligt den så ska vi ha den. Disc 6 är första sidan och disc 7 är andra sidan. Suveränt jue
    kollade och det stämmde
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 00:23:28 följande:
    aha.. Jag vill ha den där boxen asså.. Men jag är en sån som inte vill skicka efter då det inte är en svensk hemsida.. Asså har inte det gått EN månad nu för boken Moonwalker?
    men vi är ju två tråden som skickat efter den så du behöver ju inte vara orolig 
    Boken därimot från en svensk sida och ännu inte kommit
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson