-
Jag har inte gått till överdrift. ISf är det BARA du och några andra som tkr det. Ingen kan säga att Michael Jackson INTE var stor. Han hade tusentals/Hundratals fans över hela världen. Lägg det bakom er, vad spelar det för roll? suck...Bevabus skrev 2009-07-04 21:15:40 följande:Ja det är väl oftast så att det krävs stora nyheter för att man ska bli intresserad av folk. Det är helt sant. Men sen känns det väl som att man inte ska behöva gå till överdrift heller..Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:12:52 följande: -
LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:19:37 följande:Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande:Det är precis va alla gör. Ni hackar på mig bara för att jag har skrivit en sak i min BLOGG och säger att jag bluffar allt ihop. Jag står för det jag säger, och om inte ni tror på mig att jag tkr om hans musik, så FINE.. Det är upp till er. Men sitt inte och hacka på mig.. Sluta med det påengång..
Jag har inte hackat, jag frågade bara. -
Jag kollade mina inlägg och jag kan bara se på mitt FÖRSTA inlägg på Kändisbloggen som handlar om Michael så skriver jag att jag inte är ett så speciellt fan av honom. Jag har skrivit på min vanliga blogg att jag inte har insett förrens NU Hur bra han egentligen va. Jag är lixom 21 år. Under hans tid har jag inte ens kommit upp i den nivån som ni antagligen är uppe i, ni har säkert varit på hans konsert, ni har varit med när Bad, Thriller, Billie Jean, fn You name it. ALla dessa STORA titlar han gjorde har säkert NI varit mä och ni MINNS säkert hur det va när dem kom ut. JAg är FÖR UNG för att ens minnas dessa. Jag va säkert inte född då hans stora hits kom, om jag va född va jag OTROLIGT liten. Jag är lixom född 1988, så ni måste fn förstå mig att jag har upptänkt han NU I mina 21 åriga liv, att han är hur unik och bra som helst.
Men som jag har sagt förut så har jag kollat då å då på youtube men då har jag inte reagerat på hur bra han va.. Vi skaffade bredband nångång efter 2000, vi har alltid haft Modem uppkoppling, när jag va liten fick vi en dator när min pappa fyllde 40, då hade vi inte ens INTERNET.. Detta är alltså 15 år sen.. Då va jag 6 år. Jag har inte haft någon speciell minne av Michael själv, eftersom jag kan inte minnas att någon i min släktomkrets lyssnade på Michael. Det är i min tonår som jag upptänkte honom, men det är inte förrens NU jag har köpt hans Musik. -
Jo jag läste det. Men jag har inte gått till överdrift. Ingen av er känner mig för fem öre så ni sitter och bedömmer mig genom mitt skrivande, visst kan jag va lite suddig med mina beskrivningar och meningar, men det har jag en anledning till.Bevabus skrev 2009-07-04 21:40:53 följande:Jag satt och velade fram och tbx om jag skulle skriva som om det vore till dig eller dem faktiskt. Men kom fram till att det var ju till deras kommenterar jag svarade så, jag vet att du är här, men jag pratade med DEM. Och jag har inte sagt att du gjort nåt fel. Läs inlägg 1105. Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:17:14 följande: -
Men herregud! HUR MÅNGA J*VLA GÅNGER Ska jag behöva säga att jag tkr hans musik äR BRA?! Jag skiter i om alla har varit längre fan än vad jag själv har varit. JAG SKITER i om folk inte har alla skivor med honom. Om man tkr att folk är bra köper man deras skivor, eller så låter man bli. Men jag har inte haft nån vidare ekonomi på senare tidier, det är först NU som jag kan köpa hans skivor. Det är av mina SKATTEPENGAR jag köper hans skivor. Hur svårt ska de va och förstå att jag gillar hans musik? Det handlar inte ett j*vla skit om att han har dött. Jag har under en LÄNGRE tid velat ha michaels musik och boken som han har skrivit. Jag har under MÅNGA år kollat och läst om honom, då han hängde ut Prince Michael || i berlin från balkongen höll jag på att smälla av, och när va detta? 2003 eller 2005? RIGHT?Bevabus skrev 2009-07-04 21:44:13 följande:Jo tjena, jag är född 1990 och är 18 år och har ändå varit ett fan längre än dig. Jag "upptäckte" Michael runt 2003 någon gång när det gick flera dokumentärer om honom. Trots att jag har varit ett fan ett tag nu så har jag ändå inte beställt allt han nånsin har gjort..Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:41:53 följande:
Under hela tiden jag har varit tonåring har jag börjat lyssna på Michael Jackson men det är förns NU jag kan köpa hans skivor. Ni får tro vad fasiken ni vill, men så är det. För att kunna få saker KRÄVS det att ha pengar till det oxå. Och det är förrens NU jag kan köpa hans musik... PUNKT SLUT! -
Nä men jag har faktiskt en orsak till att jag inte kan uttrycka mig som andra kan.. Fråga om du vill veta. Va tyst om du inte vill veta.. Nu lämnar vi detta. Tänker inte diskutera detta nå mer. Ni har verkligen sårat mig..Bevabus skrev 2009-07-04 21:46:25 följande:Ingen har dömt dig, det är du som blir hysterisk och får för dig det. Chilla. Vi bara frågar dig något och när vi tycker ditt svar är luddigt så ifrågasätter vi det såklart.Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:Soo what? Han är en bra artist och jag har följt honom hela tiden nu. Och det tänker jag fortsätta med, både köpa hans musik, OCH följa honom på aftonbladet TILLS han har fått sin sista vilan..LitenKyckling skrev 2009-07-04 21:45:36 följande:Sandra, syftade på dina inlägg här som låter ganska så besatta faktiskt. Men vi lämnar detta nu tycker jag -
Liljekonvaljer skrev 2009-07-04 21:51:34 följande:Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:44:47 följande:Men lämna detta nu! Herregud.. Lägg av..
Men vi vet din första reaktion efter hans dödoch vi vet också att du agerar helt besatt i denna tråd.Det stämmer likom inte.Klart man vill ifrågasätta. -
SNälla lämna.. Orkar inte ens argumentera mot er.. Man kan ändra sig, man kan bli besatt när man läser om allt som står i media.. Och visst i början blev jag inte ett dugg ledsen, men nu är jag det. Acceptera det, man kan ändra sig snabbt..Bevabus skrev 2009-07-04 21:52:44 följande:Men det du har sagt för talar för annat, det är därför vi har frågat dig om det. Som sagt, sluta skrik åt oss, finns ingen anledning för det. Du pratar som att du är påhoppad. Sandra Örebro skrev 2009-07-04 21:50:03 följande:
Du har säkert ändra dig för saker och sen har folk ifrågasatt det.. Likadant. Nu lämnar vi det. -
De sänder ju mer än såalexma skrev 2009-07-04 21:57:10 följande:Det är ju inte en sån här diskussion man önskar här inne...Kom igen, någon som har något härligt minne?På tisdag sänder de Dangerous. Jag såg den i Stockholm 1992. Ärligt talat måste ni se den, jag får fortfarande ilningar i kroppen. Det är ett härligt minne.Han var en sann stjärna.
14:10 THe Jacksons - An american Dream Ep 1
16:35 The Jacksons - An American Dream Ep 2
19:30 Michael Jackson - The dangerous Tour
och sist men inte minst 22:40 Michael Jackson - Not for sale..
Ska se allt :P -
Håller fullkomligt med, många dras till artiklarna mer än andra. Jag är en person som drars till saker som hänt som jag tkr ska läsas. michael är inte den första.alexma skrev 2009-07-04 22:00:22 följande:JAg kan tänka mig att en mediabevakning kan framkalla en del känslor hos en del... men det är lite jobbigt att läsa om här inne.