Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:13:56 följande:

Älskar verkligen Beat it Videon. Älskar hans rörelser när dem dansar i grupp.Ibland känns det som Michael vill berätta nått men inte får ut det genom varken dansen eller rösten.. :/
    Och jag skulle säga, ÄLSKAR hans rörelser då menar jag genom hela.. Såg att jag hade redan skrivit det men han har ju en kropp eller snarare rörelser som man själv skulle vilja kunna göra och släppa ut det. Vill ha hans förmåga att släppa loss. :P
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:51:37 följande:
    Tänker då inte titta på nå elakt Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka) Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool SandraTänker du köpa ALLT med han eller?
    Det där jag skrev om elakt. Det va att två "reportrar" sitter och diskuterar att
    "Michael Jackson Is NOT The Father Of Those White Kids" Skiter i vad folk säger. Men för mig ÄR Han far till barnen.. GRR
  • Brooke
    LitenKyckling skrev 2009-07-04 05:20:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-04 01:16:09 följande:
    Klart han är far till barnen. Spelar väl ingen roll ifall de är adopterade eller ifall de blev till med spermiedonation, de är lika mycket hans barn för det. Tycker det är löjligt att media diskuterar det så mycket.
    Om du inte läste det. Så är han far till barnen hur mkt folk än SÄGER..
  • Brooke

Alltså inte förrens nu har jag tänkt på att Childhood sjungs i Free Willy 2. Det var nu när jag rippade in min musik som jag köpt med Jackson som jag såg att Childhood theme from "Free Willy 2" Och jag har inte tänkt på när jag har sett filmerna att det är just Michael som sjunger :O Var tvungen att kolla och det stämmer ju :O Coolt egentligen =)

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 14:05:03 följande:
    Är den med där!? :OJag har sett den filmen en miljon gånger, när spelas den? :SSandra Örebro skrev 2009-07-04 13:53:12 följande:
    Då elvis rymmer och ska med färjan, men han lägger sig i en båt.. Och kollat på ett foto på Jessie och hans fosterföräldrar Annie och (pappan)
    Det står på fodralet där det är extra material.
    Musikvideo med Michael Jackson "Childhood"
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-04 14:22:26 följande:
    ahaa okej då måste jag lyssna efter den nästa gångSandra Örebro skrev 2009-07-04 14:19:14 följande:
    Mm låten börjar då Annie kollar i tältet, börjar på Have you seen my childhood?om jag inte minns fel
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:36:01 följande:
    Har aldrig sett Willy 2.an. Bara ettan.. Men har läst att han gjort musik till filmen. För mig att det är en till låt han skrivit ihop med nån. Nåja!Ni som köpte expressen igår o MJ bilagan. Sidan 46. Kolla! Tycker verkligen inte det ser ut som M. Den DÄR kvinnan Henne har jag läst om .. Hon verkar lite..
    Men hallå.. KUNDE DU INTE HA VARNAT att det va en orm med på den bilden??? Ohh har ormfobi :'(
    Och nejjag håller med.. Det ser nte ut som Michael men ändå så påminner han om Michael. men han ser för ung ut för att vara michael. Han va lixom 38 år 96.. Men jag tror nästan det är han... M;en samtidigt så känns det inte som om det är han :/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:36:01 följande:
    Har aldrig sett Willy 2.an. Bara ettan.. Men har läst att han gjort musik till filmen. För mig att det är en till låt han skrivit ihop med nån. Nåja!Ni som köpte expressen igår o MJ bilagan. Sidan 46. Kolla! Tycker verkligen inte det ser ut som M. Den DÄR kvinnan Henne har jag läst om .. Hon verkar lite..
    Jämför bilden bredvid den är från 97 ett år senare...
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 16:53:42 följande:
    Meh! Hur ska jag kunna veta att du har ormfobi O btw, har du inte kollat i bilagan? Jag reagera på en gång när jag såg bilden. Ser ut som en av alla fans som försöker se ut som han.Mena, kolla handleden, näsan, munnen, håret, hakan.. Nääääh!!
    Jo jag har kollat.. jo jag kan faktiskt hålla med. Tror inte heller det är han... Det känns som om han är för kort, Jämför bilden på sida 58-59.. Det är inte han...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson