Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

m0e skrev 2009-07-03 23:25:09 följande:
    BooBoo- Jag har några sönderspelade kassetband och hans greatest hits skiva som jag önskade mig och faktiskt FICK (min mamma gillar också MJ )en julafton nån gång när jag gick på gymnasiet. Sen har jag några låtar på datorn men jag lyckades faktiskt hitta dangerous dvdn på nätet, som var den jag hade på mitt överspelade vhs band (wohoo!) så den ska jag nog beställa så småningom. Det bästa framträdandet på hela konserten

Jag minns det som urbra och urläskigt på samma gång Underbart! Största anledningen till att jag är smådeppig över hans död är ju att jag aldrig ens hade chansen att få se detta GENI live, och nu kommer det ingen fler chans Sandra- Yes! Där har vi ju filmen/dokumentären om The Jacksons! Jag hade tänkt fråga om nån av er hade sett den och visste vad den hette. Jag har sett den (om det nu är den jag tänker på) men det var många år sedan. Kommer bara ihåg att den var väldigt sevärt och väldigt tragisk.
    Vilken tänkte du på??
  • Brooke
    m0e skrev 2009-07-03 23:32:07 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-03 23:29:23 följande:
    Den som dom skulle sända på 4:an 14:10 The Jacksons ? An american dream ? Ep.116:35 The Jacksons ? An American dream - Ep.2
    aha okej.. :P
  • Brooke

snart3barnsmamma - Jag var tvungen och fråga vart dem hade gömt Michael Jackson. Jag hitta ingentign. Men när man kom in i affären typ vid disken så hade dem massor med cd.skivor med Michael. Så här är dem iaf inte slutsålda. Och dem kostade bara 99 kr styck :P
    Dubbelcdn kostade runt 200 tror ja de va :O

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:24:09 följande:
    Fan.. Dom borde höja priset på Michael skivorna som fan nu jue
    Nää de har jag då inte märkt :O
    Jag köpte mina cdskivor idag.
    99 kr och dubbeldvd 289 Kr för.. Så det va inte alls farliogt. hamnade på 586 kr med allt ihopa :P Så det är billigt =) de skulle ringa mig när de hade mer MUSIK-DVD med honom Kommer inästa vecka :P YEAH
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-04 00:51:37 följande:
    Tänker då inte titta på nå elakt Nu när jag lyssnade på mitt band så blev det lite depp igen. He's gone. Han var jue en sån entertainment (stavar som en kråka) Visade sambon Ghost imorse. Han hade aldrig sett den. Han tyckte den var cool SandraTänker du köpa ALLT med han eller?
    YEAH... Det var tänkt så.. Får se om man hittar alla.. Vi får la se =) Hehe
  • Brooke
    m0e skrev 2009-07-04 01:03:53 följande:
    BooBoo- 23 unga år Jag har haft depp hela dagen idag. Har zappat mellan Vh1, MTV, CNN och BBC idag. Alla visar de nått om Michael. Jag är inget hysteriskt superfan, bara en helt vanlig tjej som då och då lyssnar på och uppskattar hans musik, hans fina 'tänk' och allt han har gjort för människor runt om i världen. Jag har heller inte lätt för att gråta men när de gick ut med dödsbeskedet (satt och såg det hela 'live' på CNN) så fick jag en liten tår i ögat. När de sen visar alla dessa musikvideos så måste jag något skamset erkänna att jag har storbölat framför tvn mer än en gång den här senaste veckan Jösses, han betydde nog mer än vad jag nånsin hade kunnat föreställa mig!
    Jag såg oxå när dem sände och gav dödsbeskedet på CNN :(
  • Brooke

Älskar verkligen Beat it Videon. Älskar hans rörelser när dem dansar i grupp.
    Ibland känns det som Michael vill berätta nått men inte får ut det genom varken dansen eller rösten.. :/

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson