Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Ne nu vart det färg

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:57:04 följande:

nej tror inte det ,det är ju 5 dagar kvar  så mycket kan hända ,men om du vinner så måste du genomföra affären ,men lägg ut den igen
    Jag hoppas att nån ska bjuda över
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-05 22:58:08 följande:
    de trista e ju att den bara kan ses på region 1... men den kanske släpps i fler regioner.. eller så får ja köpa en bättre dvd! :P
    Region 1?
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-05 23:02:14 följande:
    Region 1 innebär att den bara kan ses i usa som hör till region 1europa hör till region 2 om jag inte minns fel nu.på vissa dvd-spelare kan man tydligen ställa in för olika regioner.de e verkligen skitdumt!jag beställde från swedisc för ett tag sen o tyckte jag hade gjort ett riktigt kap!tills ja fick hem den o de stod att min dvd inte täcker upp för denna region eller nåt sånt dumt.
    Det var ju dåligt
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-05 23:15:26 följande:
    dags att försöka få lite vila...gonatt babes!
    Gon natt, ska jag med snart.
  • mona83

Åh är det Stephen King som varit med och skrivit Ghost . Älskar hans böcker

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 23:19:18 följande:

nej men jätte fin innan sklettet ,tyckte han var så sexigt i den filmen lite farlig har inboxat dig förresten
    Det var han, det kan jag inte säga nått annat om
    Jag har svarat dig med
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 10:06:45 följande:
    Hahah va fan.. Trodde det var en P-rulle först innan jag läste var det var för film När man kollar skådislistan så står inte MJ med. Så undra hur mkt han är med i filmern..Såg att Victoria Silvstedt är med.. hehe!
    Jag jag läste oxå den men såg inte hans namn. På den där boxens framsida är det ju ganska lätt klätt så jag trodde det jag med. Kommer säkert sälja dom andra filmerna.
    Tack så mkt för att du brände Ghost, kollade på den igår kväll. Vissa saker kom jag ihåh när jag såg filmen och ja den kändes faktiskt längre än ca 30 min, var nog därför jag hade för mig den var längre.
    Nu är det bara Captain Eo kvar att kika på
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 10:31:11 följande:
    Så lite så  Hoppas det är ok med chinaMJ En vacker dag kommer jag väl se Cast away. Men jag tänker inte köpa den för massa pengar bara för att MJ är med
    `
    Jag tyckte inte störde å mkt, försökte att konsentrera mig på att lyssna och kolla på mer på filmen än nere på texten.

Det var därför jag beställde från cdon istället och hoppas på att nån bjuder över på tradera
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson