Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Blä för ungar ibland :-/.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 12:04:59 följande:
    Vad har hänt?
    Dom river hela tiden över allt :-/.
    Håller på att gå ner i vikt så använder stegräknare för att se så jag kommer upp i mina steg varje dag, så hade jag lagt den på bordet när vi tittade på bompa för Tobias tar alltid bort den ändå. Tro inte att Leah stack iväg med den och nu hittar jag inte den....
    Hon gick in i mitt sovrum med den men hittar den verkligen inte där....
    Skit sak egentligen....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 12:13:41 följande:
    Om du frågar henne var hon lagt den så kankse hon visar Ville vet extakt vart han lägger våra saker så vi frågar så hämtar han. Smidigt. But I know the feeling. Skitdrygt när dom river o lever rullan.Själv så skulle man behöva gå upp lite i vikt. Så du kan väl skicka lite kg med posten så blir vi kvitt skivan Hoppas du hittar stegräknarn
    Jag har frågat henne men som vanligt struntar hon i vad man säger :-/.
    Visst jag kan amputera lite så kan du få . Skit bra. Hjälper ju mig lite på traven
    Har hittills gått ner 13 kg och har 13 kgkvar.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 12:20:33 följande:
    Duktigt!! 13kg vore inte helt fel att få Me so tiny. Hur mkt man än försöker så fasnar inget. Får helt enkelt inse att jag inte kan gå upp i vikt. Bara när jag är på tjocken Nog lättare att gå ner än uppKilona kommer väl när man blir 35+. PANG säger det. O då börjar man väl klaga på att man är tjock. Aldrig blir man nöjd, haha!
    ne jag tror aldrig man är riktigt nöjd
  • mona83

Så vart man överbjuden på Miss cast away, första gången jag blivit glad för det

• mona83
    nomina skrev 2009-08-06 17:15:47 följande:
    hi hi har du redan beställt från cdon eller väntade du på att bli överbjuden först?då e vi två som e glada över tradera idag, men på olika vis! ;)
    Jag beställde den där boxen igår kväll efter att du hade länkat den
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-06 17:48:46 följande:
    Men är inte det samma? Han har väl inte TVÅ st.. Tkr jag är konstigt
    Jopp han hade två olika ute med samma film fast en film i varje auktion. Det var därför jag var snäll och länkade den billiga eftersom jag ledde den som du bjöd över. Men det spelar ingen roll, det löste sig på annat vis. Så tänk inte på det nått mera
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-06 17:51:13 följande:
    MEN MEN MEN VAH? Varför skicka du inte den tidigare? :O
    För att jag vart länkad den ganska sent igår kväll, efter att du hade loggat ur och då hade du redan bjudit och jag hade redan bjudit på den andra auktionen.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-06 17:51:13 följande:
    MEN MEN MEN VAH? Varför skicka du inte den tidigare? :O
    Visste inte ens att den boxen fanns först.
    Nomina visste att man kunde få tag på Miss cast away på annat håll.
    Men om du har satt ett högt bud på tradera så sänk till lägsta och hoppas på att nån bjuder över och beställ boxen istället. Så gjorde jag.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 18:38:14 följande:
    Vänta nu... Vad är det för box ni pratar om? Nu har jag missat nåt
    Den där boxen som du trodde var p-rullar i
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson