Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-11 16:12:09 följande:
    Mm jag överbuda henne.. Vilket var ett STORT misstag :/Men hur gör jag när jag ska betala??
    du få ett vinnar mail till din mail ,med uppgifter  till vilket konto + frakt avgiften 18 kr
    enklast är att betalar via internet banken,annars få du gå ut till banken
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 16:45:01 följande:
    rååsaJamen elle hur   Tänk om jag skulle lämna tråden Illa för dig, haha!! Äh men seriöst... 3T .. Titos söner Hade hits -95 -96
    ja nu är du tvungen att vara kvar här....
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 16:12:09 följande:
    Mm jag överbuda henne.. Vilket var ett STORT misstag :/Men hur gör jag när jag ska betala??
    fast hon bjud på en annan efter du bjöd över henne ,men hon hade tur och nån annan bjöd över henne ,hoppas du har lika tur
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 17:08:44 följande:
    Denna kan du väl ändå inte ha missat   Loved this song när jag gick i högstadiet.
    " target="_blank">

jo den har jag missat   finns den låten på video i boxen eller som sång ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:13:32 följande:
    Ohh nu är det bara tolv minuter på min budgivning :O OMG!
    grattis till vinsten
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:22:10 följande:
    Vem va de som buda på Miss cast away? alltså på den som är minst bud på ? va de Mona? isf behöver hon gå in och BUDA igen snabbt som fasiken.. Om det inte är hon som har bjudit nydligen. Men hon heter väl nå på EE? eller? Någon har bjudit över henne... :(
    hon har köpt den redan på cdon 
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 18:55:40 följande:
    oki.. Men vet du hur man ska göra när man betalar? I mejlet jag fick ska man vänta tills personen man vann den tills han hör av sig. men jag skulle vilja betala den nu så fort som möjligt. Så jag känner att jag inte har glömt nått..
    han mailar dig nog i kväll
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 19:28:36 följande:
    Vad ska nya tråden heta då?MJ- Gone to soon Vad var det mer för förslag.. Michaels Angels .. hehe  . Ganska gulligt
    mitt förslag var Till minne av MJ the king of pop ,men MJ Gone to soon var fint okså
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson