Bevabus skrev 2009-08-10 12:30:23 följande:
Ja precis! Jag är väldigt imponerad. Jag hoppas bara att folk låter hans grav vara ifred och inte försöker hitta den, vore så elakt emot familjen. Liksom, låt han vila i frid. Hur värdefullt är det att besöka hans grav egentligen när man tänker efter? Det viktigaste var väl när han levde tycker jag. Graven är ju bara en sten och personen ligger under den.Jag hade inte åkt ända till USA bara för gravens skull. I så fall ska man ju kunna få en guidad tur på Neverland också, känns lite värdelöst annars. Jag ser hellre att han får vila där i lugn och ro Rååsa Smurfen skrev 2009-08-10 12:19:52 följande:
ja så tycker jag med ,men bara här i tråden (hoppar inte på någon ) finns det ju folk som vill åka ner och hittar hans grav ,så tyvärr tror jag att det finns många där ute som har dom tankarna och vissa av dem är nog tillräckligt sjuka för att plundra graven

och det kommer nog till och med ordnas resor ner för att hitta graven ,det kommer nog även komma flera bilder som sägs visa var han är bergavd ...