Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-10 19:06:28 följande:
    På dom stod de inga nr vad jag kan minnas. Men de konserterna står på den skivan. Så du kan inte missa Dom står på nåt. Såg ett klipp där en av dansarna inte höll på att komma loss när dom skulle dansa vidare. Visade i slow motion. Jävligt diskret I must say
    tycker det är så jobbigt med skivorna ,de har så liten text  ska kikar sen

Det är inget fel att vilja lägga en blomma på graven ,det som är fel tycker jag är  om man letar efter en grav som ingen vill att nån ska finna ,och det lär det finnas många som vill hitta den
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 14:08:12 följande:
      Jag har låten What more can I give (i 3 versioner) Jag som letade efter den för nån dag sen bara på nätet.  Så huxfux har jag den Det var när jag skulle leta reda på låten Say Say Say som den dök upp. Plus en massa annat
    var har du den i boxen eller ?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 14:12:51 följande:
    O du med Btw.. Bad tour i USA va riktigt dålig   Kankse var runt en 20-30 min. Huxflux mitt i en spelning så tar det slut. Har du sett de?
    på vilken skiva då , har nog inte sett den men visa skivor är kass tyvärr
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 15:28:46 följande:
    Never mind. Jag har låten. Jag har ingen koll, haha
    i boxen eller ,varje gång du har något hoppas jag att jag har det okså
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-11 16:12:09 följande:
    Mm jag överbuda henne.. Vilket var ett STORT misstag :/Men hur gör jag när jag ska betala??
    du måste betalar och sen sälja annars få du negativt och dina chanser på tradera är mörka i fortsättningen en nolla med minus ...
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 15:34:45 följande:
    Vi har allt du o jag   Låten heter inte Biggerman på skivan utan Ride with me. Såruvet Hmm.. Låter jue som han..
    härligt du har super koll ,jag har ingen koll alls ,det är tur jag har dig
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-11 15:57:02 följande:
    Om vi ska gå tillbaks till 3T   Låten I need you har jag inte vart så jätteförtjust i. För smörig för mig   Men MJ är med i den i slutet, dock inte i videon. Tänkte ifall ni som inte hört den vill lyssna
    " target="_blank">

vilka är 3T såg klippet men har ändå ingen aningen är jag för gammal kanske
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson