Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-09 18:06:00 följande:
    Aa jag bytte ju till den med Prince och Paris på Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:04:40 följande:
    Aha kikade in till dig nu vilken underbar bild {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 18:07:46 följande:
    Undrar vart Pequena har tagit vägen...det är bara vi som skriver i hennes tråd ju
    har okå undrat var hon är ,har aldrig sett henne här i tråden. Tänk om glömt bort sin tråd och sen kikar in och se 10.000 inlägg
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:23:38 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 15:39:44 följande: Nej jag länkade den när jag såg den på Tradera, men då var den iofs inte slut än. Jag länkade bara för att hans hatt var ute, du kanske länkade pga priset
    ok ja det var priset som jag länkade för {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:31:57 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:27:27 följande: Ah. Har folk så mkt pengar egentligen? Alltså att lägga på nått sånt "onödigt". Jag hoppa ni fattar vad jag menar.Med onödigt menar jag att det är ju liksom inget man egentligen behöver ha. Personligen skulle jag vilja ha den Antagligen lite avis eftersom jag inte har råd att bjuda på nått sånt
    det tänkte jag okså faktiskt {#lang_emotions_smile}
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    Jag och barnen brukar dansa  omkring här hemma till Michael  på högsta nivå utan att dra för gardinerna .
    Jag älskar att dansa ,alltså verkligen dansa inte bara röra lite på benen som många brukar göra ute på discon,Jag brukar synas när jag är på dans golvet och jag älskar det
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:35:43 följande:
    Jag får ta och dra för gardinerna här hemma och börja dansa till nån av musikvideorna jag fick med på dvdn . Det värsta är att få det se lika bar ut som när Mj dansade. Sen om jag överlever dom där snurrarna är ju en annan sak
    som jag säger till sonen  finns inget dåligt sätt att dansa ,bara man slappnar av och *simmar* med musiken 
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-09 19:45:48 följande:
    Samma här. Jag har alltid musik på. Första jag gör på morgonen är att sätta på radion. Sen vidare till stereon. Vi dansar o skuttar. Skitkul. Barnen börjar få shyssta moves Jag lär dom lite, haha! När jag var teen så bodde jag på dansgolvet. Svetten rann. Gu vad jag shakade. Nu var det hundra år sen. Vore kul o komma ut snart.. Har säkert glömt bort hur man gör. Men efter några tequila så kankse
    jag har inte heller varit ute och dansat på många år ,trodde  som dig att jag glömt bort hur men det hade jag inte ... var så skönt att dansa sig svettig igen
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-09 19:46:42 följande:
    kan du inte filma?? skulle vilja se :P
    hi hi det hade varit en syn för gudarna det  fast jag har ett litet klipp på barnen när de dansa ,här på FL  som du gärna få kikar på
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-09 19:49:39 följande:
    Jag har två kompisar som jag var ute och dansade med en gång (gör aldrig om det mera ). Den ena viftade handen över huvudet som att hon höll i ett lasso och gjorde samtidigt ett galoppsteg som att hon red på en häst (kan tillägga att i all koncentration så hade hon även tungan ute). Den andra kompisen stod bredvid och lyfte benen i långsamma steg, samtidigt som hon gungade huvudet långt framåt i omgångar så hon såg ut som en häst....
      nämen det låter liite knäppt 
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-09 19:47:12 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 19:42:47 följande: Jag vågar knappt dansa ute, jag kan inte dansa och då menar jag att jag inte kan dansa. Har haft kompisar som sagt åt mig att gå och sätta mig istället :-/. När jag var ute sist var jag ute med en tjej som kunde dansa, måste ha sett kul ut. Den ena kan dansa jätte bra och den andra inte alls. Hon är jätte duktig på bla magdans :-O
    nämen vad är det för kompis   jag tror visst du kan dansa alla kan det ,jag lovar dig sätt på ljudet riktigt högt hemma (dra för gardinerna så du kan slappna av )
    bara ställ dig upp och gå in i musiken , släpp alla tankar  ,tänk dig som en fisk i vattnet
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson