• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag tror helt klart på ett liv efter detta...

• beadis
    guild skrev 2009-07-11 00:19:13 följande:
    Ljung och jag är systrar, bara så ni vet.... grundbilden fanns ju innan, men jag har alltså byggt vidare på den i photoshop, min tolkning. Bara silhuetten av MJ finns ju i alla varianter och i olika utföranden...
    Va vacker den är!!
  • Eisa
    L jung skrev 2009-07-11 00:24:48 följande:
    Jag kände mig också stolt, och önskar folk i USA kunde se att även vi i Sverige kan.
    Men har du läst kommentarerna på de där klippen? Alla bara tokhyllar Sverige, säger att ha vi rytmen i blodet och "sådär skulle aldrig vi amerikaner kunna göra" och "önskar att vi också kunde göra sådär men det funkar väl bara i Sverige" och "Sverige är ett magiskt land!"

Man blir ju nästan generad.
    This is perfection. Så sexy, so divine and so full of energy.
  • beadis
    mona83 skrev 2009-07-11 00:21:20 följande:
    Det här klippet var lite roligt på något vis, vet inte om nån länkat det förut.

Har inte hunnit läsa igenom allt än
    jadå, den har man ju sett
  • Småkottarna

Åh jo, att han var HET visste jag såklart, men aldrig sett han så diiiirtyyy!!

Jag kom att tänka på en sak när jag kollade videon... Ni vet vad man brukar säga om bra dansare... kan dom dansa så kan dom...

Kooootteeeeen, gå och lägg dig!!!!

• beadis
    Eisa skrev 2009-07-11 00:26:47 följande:
    Men har du läst kommentarerna på de där klippen? Alla bara tokhyllar Sverige, säger att ha vi rytmen i blodet och "sådär skulle aldrig vi amerikaner kunna göra" och "önskar att vi också kunde göra sådär men det funkar väl bara i Sverige" och "Sverige är ett magiskt land!" Man blir ju nästan generad.
    nehe...menar du kommentarerna på youtube, under klippet? måste kolla
  • beadis

FAN (ursäkta språket) va GRYMT det klippet var

Stockholm Tribute to Michael Jackson

• guild
    L jung skrev 2009-07-11 00:24:48 följande:
    Jag kände mig också stolt, och önskar folk i USA kunde se att även vi i Sverige kan.
    de vet dom ju via perez hiltons blogg ju...! Och jag la ut den i R.I.P Michael jackson på facebook...!
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 00:25:14 följande:
    Va vacker den är!!
    tackar
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson