Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-08-12 22:54:36 följande:
    visst är det förvirrande?
    Ja, faktiskt.
    Men alltså om det stämmde att han inte var begravd borde inte flera text-tv gå ut med det?
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:00:57 följande:

ja ,jag brukar köpa dubbelt i bland och sälja för att tjäna in på mina köp fast ibland förlora jag mycket på det ,men älskar och sälja det är spännande
    Smart
  • mona83

Meh vad det var billigt att gå på Mjs konsert här i Sverige 92, 250 spänn :-O

• mona83
    nomina skrev 2009-08-12 23:09:44 följande:

!! Jag hittade de, Childhood VAR med i Rädda Willy, men i 2:an En ganska fin o söt film!Childhood börjar ungefär vid 1:35 för den som vill se :)Minns att ja tyckte detta va hemskt sorligt...kanske därför jag blev så förälskad i låten!
    Det där har ju sett, men aldrig kopplat att det var Mj dom spelade
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:13:36 följande:

är det nån som hört när MJ sjunger i filmen ET  läst att de fick ta om det hela tiden för att hans röst bröts för han började gråta hela tiden , så till slut använde de den ändå för han lyckades aldrig sjunga den utan att gråta ..
    Har han en låt i ET med?
    Åh stackarn
  • mona83

Ne nu får jag verkligen INTE bjuda på mer på tradera. Har en lååååååååång lista med Mj saker jag bjudit på. Måste verkligen kolla igeom och sålla vad jag ska vara med och strida om.
    Men visst vore det coolt med nåra awards på väggen hemma? Bjudit på två av 4v st

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:25:11 följande:

ja jag läste det i michaels darkest hour  ,vet att han älskade ET ,har ET  här hemma har dock intr hunnit  tiita på den ännu måste göra det för att kolla
    Då måste jag nästan skaffa ET, var ju år sedan man kollade
  • mona83

Nehe man kanske ska lägga sig lite tidigare i kväll så kl inte hinner bli 3 i natt igen innan man somnar

• mona83

Tack för länken, bjöd på ET.

Ska lyssna på youtube länken i kväll när man får sitta ifred

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson