Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-13 09:55:43 följande:
    Jag har sett E.T en miljon gånger. Love that film. Har den på DVD. Men har inte sett MJs namn i eftertexterna. Eller har iaf inte tänkt på de.. Måste kolla upp det. Var bara nån månad sen som jag såg filmen.. IGEN Men jag har läst att han vann en grammy för för Best album for children. Gråter iaf varje gång jag ser den. Hade en E.T docka som liten....  Han e ju SÅ söt den parveln Filmen Rädda Willy har jag bara sett lite av. Typ när Willy hoppar över muren eller vad de är.. Jag ska kolla.. Finns väl snart på nån mataffär snart
    Jag saknar Rädda Willy 2, ettan och trean har harjag på vhs.
    ET har jag bjudit på tradera.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-13 10:38:02 följande:
    Finns det 3 Willysar? Willy har gått på tvn många gånger men jag har aldrig orkat titta. Antingen gick den på dan. Och d har man inte tid soml iten. Då ville man jue vara ute o leka. Iaf jag Kollade på E.T fodralet nu. Står INGET om MJ iaf.  Music by John Williams.det är väl denna man får köpa då:i1.iofferphoto.com/img/item/111/878/653/o_Mic...Googlade E.T o MJ ihop.. Varannan bild var typ bilden på MJ då han låg intuberad
    Japp, det gör det.
    Har sett alla, har två av tre filmer. I Trean blir Willy pappa
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-13 10:38:02 följande:
    Googlade E.T o MJ ihop.. Varannan bild var typ bilden på MJ då han låg intuberad
    Ja jag såg det .
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 16:03:06 följande:

tycker den filmen verkar läskig   de hade ju bla gjort att han som ett spöke ..
    Jo det såg jag :-/.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:44:47 följande:

fuindera att de måste ju gå att spela in Lp skivan till kasset band som man gjorde förr ,vill lägga undan den sen och spara och då är det ju bra om det går ,det är hela E.T berättad av MJ  och bilder bok till den finns några sånger okså på den ,jag kan okså spela in den till er för en mindre kostnad om ni vill
    JA
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 20:22:12 följande:

jag har inte fått min ännu ,men vi få hoppas annars få jag köpa en på tradera i stället
    Jag har bjudit på en Moonwalk, den är upåpe på 205 kr . Vill ha
  • mona83

Jag fick göra många såna där teoriprov innnan jag v ar klar, en för personbil, en för lastbil och en för tungt släp innan jag var klar.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson