Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-16 20:44:12 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.167070...Förmögenheten växer.. :OÄr det någon som kan förklara vad testamentsexekutorerna i sitt testamente är för nått ? vad gör dem?
    Hmm en sån som har hand om testamenten?

Där stod det oxå det som stod i våran tidning, att han hade 500 miljoner dollar och skulder 300 miljoner dollar. Då låg han ju på plus när han dog.
    Man fick ju uppfattningen att han INTE hade nåra pengar alls.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 20:59:16 följande:
    Ja eller hur, de hade jag oxå uppfattningen av. Men tydligen har han haft pengar hela tiden eller fått då han gick bort :O
    Men alltså han hade ju hur mkt pengar som helst efter alla skivor han sålt, inte kan väl nån göra av med sååå mkt pengar som han hade?
    Så kanske hade han 500 miljoner dollar när han levde....
    Hans förmögehet hade ju vuxit sen han dog, då måste han ha haft pengar.
  • mona83

Åh nu kommer en sån där låt man kan börja gråta av för att den är så fin

I´ll be there.

Åh synd att inte Jermaine hade sån fin röst som han hade i den låten när han vart vuxen, hörde ju ett youtube klipp med honom men nja...

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-16 21:31:52 följande:
    Jag har min på bevakning. Fick mail om att jag kunde beställa. Men jag glömde bort.. Så nu bevakar jag igen Har kollat på två skivor från bagen.. Oh  vad jag saknar slutet på 80 talet då jag först såg han.. Ooooooow
    Men varför har jag inte fått nått mail om det då? Hade ju oxå på bevakning.

Sist när jag fick mail om att man kunde beställa hade det blivit nått fel.
    Dom mailen gick ut när dom trodde dom skulle ha The wiz men dom inte hade det.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 21:42:31 följande:
    men jag har läst att han slösade bort miljoner varje månad. om de va runt 18 miljoner eller va de va :O
    Det kan säkert stämma, den som kunde göra det
    Men han måste väl ändå ha haft en massa miljoner dollar innan han började slösa, typ nästan nån miljard....
  • mona83

Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande:

Jag har en dvärg-dammråtta, han heter Lurven och bor i en skokartong under soffan. Ibland kommer han ut och busar men annars är han ganska blyg. Han fyller 3 i år och har nu hunnit växa sig ganska stor. Sorry, jag har läst i denna tråden idag och kunde inte låta bli. Var lite kul att komma in i en sorgetråd och bara hitta inlägg om husdjur och galen shopping, lite som en tävling vem som kan köpa flest MJ-prylar på kortast tid. Men jag ska inte störa, var och en hanterar sorgen på sitt sätt..Må väl.
    Öhh va!? Ja har du bara läst dagens inlägg har du ju inte mkt att gå på. Finns mkt gråt i den tråden annars. Mkt snack om Mj.
  • mona83

Men nu blir jag lite konfunderad faktikst, där stod det 4 miljarde i skulder i den artikeln stod det 300 miljoner i skulder. Hur ska dom ha det?

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 21:52:05 följande:

ja precis  man kan ju inte bara har en ledsen tråd det blir ju ingen glad av Det viktiga är att minnas han och hedra han vilket vi gör till 100 %  Michael skulle inte själv vilja tror jag att vi alla sitter och gråter  ,utan uppskata hans arbete och musik  och då är shopping inte helt fel
    Saken är ju den att man har börja komma över det värsta, sen vissa dagar smyger det sig på en igen.
    Man kan ju inte sörja hela livet :-/.

Tradera är ju bra på det viset att man faktikst kan komma över saker man inte viste man kunde få tag på eller hade råd med annars.
    Ne jag tycker inte det är nått fel med att vi handlar Mj saker
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 21:51:35 följande:
    Ja du jag vet inte. Det kan ju vara så att han har betalat av mkt av skulden men jag har ingen aning..
    Hmm det stod ju att han dog med 4 miljader i skulder. Han var ju luspank stod det....
    Hmm...
    Tror det är meningen att vi ska bli lite fundersamma och vilja ha reda på hur det egentligen ligger till. Då får dom ju sälja tidningar
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson