Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:
    Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan.
    Ja äntligen....
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 16:43:06 följande:
    Jag har ju köpt Michael Jacksons underbara värld. Och igår kväll började jag läsa, tänkte läsa bara några sidor alltså inledningen. och läste fram till sida 50 - Världrekord. Jag KUNDE verkligen itne slita mig från boken :O
    Sa ju det
    Jag läste ut hela när jag började.
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-12 20:02:12 följande:
    Troligen därför han e så galet söööt! Hoppas han ärvt sin pappas musikalitet och provar sina vingar senare!
    Mm han är söt, Prince är oxå söt. Synd man hade lite fel ålder
  • mona83

Måste dom visa reklamen om Buddy Holly musikalen hela tiden. VILL JU SE .

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 20:39:08 följande:
    Jag har en sak att berätta om Michael JAcksons underbara värld..
    Jaså? Vad då?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 20:50:05 följande:
    Jag vill oxo se den   När går den? Var det i sep, okt?
    Buddy holly musikalen går hela hösten på Göta Lejon.
    Jag och en kompis planerar att åka och kolla en dag när dom visar den tidigare på dagen. Det har vi snackat om ända sen som visade den i våras
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:05:56 följande:
    Läs de jag skrev i 10909
    Jag såg .
    Dom feltrycken har jag missat helt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:13:01 följande:
    Är det därför det har vart så dött här inne Jag har iaf inte haft nå problems med att komma in.. Bara mitt 3 som strular o kopplas ifrån..
    Måste bero på det
  • mona83

Varför fick inte Jermaine sjunga mer solo/duetter än vad han gjorde. Älskar hans röst i tex i´ll be there när han sjunger själv.
    Han hade faktikst en bra sång röst....

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson