Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Men fan då.... så krånglaqr spotify istället.
    Står hela tiden att jag har preblem med ljudkortet, men då skulle jag väl ha det när jag ska kolla på youtube med

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:11:22 följande:
    Jag o sambon har oxo snackade om den sen i våras. Lämna bort kidsen o åka iväg. Just the two of us. Men jag tror inte det blir av nu... Få se

Reagerade oxo på födelsen..Redan när jag började läsa så kändes det soma tt det kommer bli mkt fel.. Undrade vem som skrivit den oxo.. Nån tokjöns
    Det var våran tanke med, 2 ensamstående mammor för en gångs skull utan barn .
    Jag längtar alltid efter dom få ggr man har barnvakt över tex en natt.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:23:42 följande:
    Han kanske inte orkade. Michael och Jermaine stod väl ganska nära varandra? gjorde dem inte de? Menar du att du hade missat feltrycket??
    Jo jag har fått den uppfattningen att dom gjorde det. Skulle jag med vilja göra med mina syskon, har en hel drös.

Jag jag gjorde visst det. Men kunde inte ägna riktigt 100% uppmärksamhet på boken heller, var ju tvunget att hålla ett litet öga på barnen med. Så kanske ska ta och läsa om den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:32:31 följande:
    Ah!Here it is. Fick för mig att han var mer naken, haha!! men nu var det jue hundra år sen jag såg denna. Kommer ni ihåg?

Han sjöng inte lika bra där som i I´ll be there
  • mona83

Tänkte på lever alla Mjs brorsor med sina fruar som dom gifte sig med när dom var med i Jackson5 eller är det bara Mj som hade lite otur med kärleken?

• mona83

Av nån anledning gillar jag låten med The Mitchell brothers - Michael Jackson

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:47:15 följande:
    Jag tror faktiskt att MJ var en liten ensamvarg. Men lite otur i kärlek..
    Jo han var säkert det och det är inte så konstigt med tanke på allt han var med om .
    Är själv lite av en ensamvarg, men jag inte ens varity med om hälften av vad Mj var med om.
    Men det sätter spår och man misster tron på människan.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:48:21 följande:
    Jackie o paula abdul hade ihop det
    Paula Abdul?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:50:17 följande:
    mm, efter allt han var med om så hade han nog väldigt svårt att lita på folk..
    Åh vad man hade velat tagit hand om honom och hjälpa honom med att få honom att förstå att alla inte är elaka. Men det är inte lätt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson