Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-16 22:48:49 följande:
    Jag är rätt uttråkad på allt detta snack om Tradera också, för jag köper inga Jackson prylar. Bara typ någon poster om jag hittar en fin. Jag är mest intresserad av att se det jag hittar på youtube och lyssna på musiken.Men jag kommenterar ju inte det ni snackar om heller så Man kan ju inte sitta i en sorgetråd och böla under flera tusen sidor. Om dessa personer hade läst tillbaka en bit så hade de sett det vi snackat om sedan innan. Vi har ju alla lärt känna varandra riktigt bra och jag tycker den här tråden är trevlig! Såklart vi blir lite OT ibland men vi håller oss ändå till ämnet. Inte tror jag att MJ skulle haft något emot att ett par tjejer blev vänner efter att ha sörjt hans död!
    Det är ju därför vi blir lite ot ibland, men inte glömmer man Mj ändå. Återkommer ju till honom ändå
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 22:49:29 följande:
    Men han är ju min visste ni inte det?
    Ne jag tror han var min faktikst
  • mona83
    kometen skrev 2009-08-16 22:54:00 följande:
    hur skulle man få slut på samtalsämnen undrar jag?40 år i spot-lightet pratar man nog inte upp på en månad
    Ja det kanske man bara kan förstå om man skrivit ca 11000 inlägg, att vissa dagar blir det mera ot och visa andra dagar mera MJ
  • mona83

Miss Monday skrev 2009-08-16 22:59:31 följande:

Jag respekterar er till fullo! Det har jag inte sagt något om. Det jag hakat upp mig på är köphysterin och sen ser det rätt kul ut när man klickar på en tråd som ska handla om något men de senaste 2-3 sidorna handlar om något heeeelt annat.
    2-3 sista sidorna ja, men dom andra 11000 då?
  • mona83

Men alltså, varför inte starta en tråd och skriva att man ABSOLUT INTE får berätta om Mj saker man köpt.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:02:30 följande:
    Ja jag måste ju iaf dela honom med säkert några miljoner till :O

Menar du inte 11400?
    Ja det måste ju jag med göra, tyvärr

Jo jag kollade inte hur många inlägg det var, visste att det iaf var 11000 inlägg men börjar närma oss 12000 ser jag
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:07:31 följande:
    yepp vi är duktiga =) MJ måste vara stolta över oss Stammisar =)
    Han måste vara det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-16 23:09:02 följande:
    jaa =) *herrejösses va trött jag blev*
    Jag borde vara trött, la mig fyra natten som var. Gjorde stan osäker .
  • mona83

Nu ska jag bli väldigt ot iaf, men jag ska titta på mina spöken innan jag lägger mig. Hemsökta hus , spännande värre

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson