Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-17 10:57:11 följande:
    Joråsatteeeeee ...Sj?Hörrni traderajunkies Jag har ett konto sen 11hundratalet som jag aldrig använt. Har en MASSA barnkläder som jag vill bli av med.. Sad but true Har svårt att göra mig av med dessa söta små kläder.. Men dom ligger jue bara o skräpar så..Anyway.. Hur gör man? Vad bör jag tänka på att nämna förutom strl.. MONA du som säljer. Ge mig lite tips nu
    Det kan vara lite klurigt att komma på.
    Brukar ha foto på kläder, minst ett. Är det nått jag vill dopm ska se så tar jag ett extra på den saken, kan texs vara ett litet märke på ena benet.
    Så skriver jag förstås strl, hur dom ser ut om det finns nån ynka pytte skavank. Färgen, även om man man ser, iblnd blir det inte riktigt samma färg på fotot.
    Sen brukar jag sätta minst 5 kr, ingen vits att sälja nått för tex 1 kr. Snål jag är

Ja det var nog det
  • mona83

Hur mkt tycker ni att Moonwalk är värd att betala?
    Den jag är med och slåss om är uppe på 300 spänn. Jag börjar liksom känna att jag inte vill betala så mkt mer för en "bok", om ni förstår vad jag menar

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:05:42 följande:
    Snart så slocknar kidsen. Då blir det lite tradera Tack för era tips Ska mumsa lite varma mackor o varm choklad nu. Grått o trist ute.. Kan behövas lite mys då
    Ja när ungarna somnar så blir det.
    Funderar på att sätta ut ett gäng kläder igen, har haft uppehåll under sommaren eftersom det inte var nåra sommarkläder. Kankse säljer bättre nu .
    Har en påse som står
  • mona83

Nehe nu ska jag kolla maten så ska vio äta med

Och ja, dom där lössen har vi nog blivit varse om. ungarna går inte ens på dagis och jag och Tobias har dom där äckel djuren .
    Ska
    Ska sluta tvätta håret då trivs dom inte .

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:15:11 följande:
    Usch då!   Inge tecken på löss här.. Ville har visserligen inte börjat på dagis än. Börjar på måndag igen.Men han lyckas ändå aldrig dra hem nåt. Jag längtar efter vattkoppor Jag har massvis med kläder. Börjar med fem plagg Jag har svårt att släppa taget, hihi!!
    Var glad för det, inget kul att ha. Tur man får bort dom .
    Vattkoppor har vi inte haft än heller, så väntar på att ungarna ska få
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:12:11 följande:
    Grattis =)
    Jag hittade en till sen, eller ja hittade många till men kan inte köpa alla
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:27:19 följande:
    MEN FÖR I HELVETE SKÄMTAR DEM ELLER? Detta kan inte vara bra att ha både Födelsedag och begravningsdag på samma dag. OHHH NEJ! Vad tänker dem med?Hur kommer det bli om Barnen speciellt Paris fortfarande vill fira sin pappa? :O Kommer nog bli jobbigt för dem..
    Vi skrev ungefär lika Sandra
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson