Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

Småkottarna skrev 2009-07-11 18:28:14 följande:
    Jag tycker att det är hemskt om debbie får vårdnaden. Jag menar, antingen får de splittra barnen så Blanket får bo hos farföräldrarna, eller får Blanket flytta med till en kvinna han inte är släkt med... Jag hoppas verkligen de får bo kvar hos sina farföräldrar alla 3.
    Jag gick ner och fråga mina föräldrar och det är ju myndighets grej. Om dem hade varit äldre som t.ex 17 år så hade dem säkert lyssnat på barnen mer. Men dem får göra en önskning av vart dem vill bo. Sen är det bara sitta och hoppas att Debbie inte får vårdnaden. Det handlar ju helt klart om att Debbie vill ha pengarna och inte barnen.. Det är ju säkert därför Debbie har tagit upp kampen mot farmorn. Det tror pappa iaf
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 18:44:25 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 18:36:25 följande:
    Ja gud ja, det är jag övertygad om! Jag menar, med vårdnaden om MJ's barn går du inte fattig! Varför skulle hon annars börja nu?
    Inte för att hon vill ha tillbaka sina barn. Har sett att det inte är hennes barn utan att DJUREN är hennes barn och inte Prince, Paris och Blanket..
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 19:24:45 följande:
    Djuren? Såg ett uttalande där hon sa att hon även kan tänka sig 'ta hand om den yngsta'. Där pratade hon om barnen iaf. Eller missförstod jag ditt inlägg kanske? :)Satt precis och lyssnade på Speechless, blundade och låtsades att låten var om mig. hihi Blev värsta romantiken i huvudet. Suck så flickig jag känner mig.
    Ja du missförstod.
    Enligt Debbie i aftonbladet för ett tag sedan så har hon sagt att hon inte bryr sig om Jacksons barn, eftersom dem inte "är" hennes. Utan att hennes djur på gården är hennes barn. Och inte Jackson barnen..
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 18:15:43 följande:
    Oj, nu har jag äntligen hunnit ikapp med er. :) Tog bara några timmar, fast jag gjorde ju annat imellanåt.Min mor har suttit i telefon med sin väninna och pratat om MJ, om danserna på sergel och centralstationen, om allt möjligt annat och det visade sig att L (väninnan) gråtit floder hon också. Visste inte att hon var ett fan. :) Idag var mor och jag i ett vilt budbråk på tradera över Dangerous collector's edition. Vi bjöd till slut 2000kr, men i sista sekunden var det någon fittmupp som bjöd 2025kr och vann! ^^ Har bjudit på en annan, men det är ett bra tag kvar innan den auktionen är slut. Typ 2 ½ dag. Ska köra med samma fulspel som den andra jäkeln. Letar även efter Moonwalk-boken som vi hade en gång i tiden, men jag var så ung så jag läste den aldrig. Tänkt att göra det tidigare, men aldrig kommit mig för att köpa den. Hittar den bara på tradera, så vi får se. Moonwalkerfilmen ska inköpas också. Ska skaffa mig en riktig kollektion till slut. :D
    Jag har något på Gång från CDON som heter Moonwalk, dock vet jag inte om det är filmen eller nått anant :/ Kan inte vara boken för den har jag inte hittat.. :/
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 19:49:11 följande:

svensk jag beställde en direkt  men dyr frakt tyvärr men blir ändå billigare än tradera och boken finns inte i anda vanliga shoppar utan bara sådan här antkvariat
    Ja jag köpte oxå :P HAHA kunde inte låta bli.. Ska in och kolla på min orderhistoria på Cdon och titta vad det är för något som kommer hem te mej :/ Hmm
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 19:51:28 följande:
    Tack, jag älskar dig!! En av auktionerna är uppe i 710kr. Lite väl för en bok, tycker jag. :/

Mmm, nu har det ju visat sig att han hade 9 olika mediciner i kroppen och de allra flesta var morfinliknande och narkotikaklassade. Självklart blir det överdos när man tar massa mediciner med samma aktiva substans. :( Om jag var där (innan den dagen såklart) så skulle jag låst in oss i ett rum tills allt gått ur kroppen. Man får ju världens abstinensbesvär sen och det gör ju att man vill ha medicinerna ännu mer. Hoppas läkarna får något slag straff, de har ju tillhandahållit mediciner till honom, trots riskerna.
    jag håller med. Om jag hade varit hos honom hade jag låst in oss i ett rum, sett till att vi fick mat och hade tillgång till toalett och dusch och kläder. Och haft något att göra. Suttit och pratat och liknande och försökt hjälpa honom, oavsätt om han hade slagit och hotat... Skulle funnits där för att hjälpa honom =)
  • Brooke

Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 20:01:38 följande:

såg att den boken gick för 30 kr på tradera innan Michael dog  på avslutade auktioner vilken pris skillnad
    Folk tror ju nu att de kan få mer pengar när han är död. Vilket knappast är sant. Eller kanske.. Jag försöker hitta Affischer/Tavlor med Michael. Men jag har inte hittat någon i affärerna :'( Skulle vilja ha typ BAD affischen, och andra snygga affischer och hänga upp lite varstans. Mina väggar är så tråkiga :O
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:05:13 följande:
    Jahaa, då förstår jag. Tyckte det lät lite mysko. :D Ja, då får vi hoppas att hon håller sig till sina fyrbenta barn och lämnar de tvåbenta i fred. :) Vad jag förstår så har MJ betalat henne vid 4-5 tillfällen. :/ Nu har jag också beställt boken. :) Och jag hoppas på några vinster inom de närmaste dagarna på tradera. Vill inte bjuda på för mycket samtidigt, tänk om man skulle vinna flera stycken, det blir dyrt. heh Är med i två auktioner för Dangerous Collector's Edition, och en för Dangerous CD + dubbel-LP tillsammans. Ska rota igenom mina kartonger också, vet att jag har History där någonstans.
    Var det du som letade efter Michael Jackson Moonwalk? ISf sök på Moonwalk på cdon så får du upp den, kostar bara 79 kr :P ETT Jädra kap :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson