Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-11 20:11:52 följande:
    Antar att du har sett de här?www.wall44.com/catalogsearch/result/, men priserna går upp efter en artists död, alltid, och speciellt en legend som MJ. Många artister/skådisar/poeter/författare/konstnärer/etc . har blivit erkända först efter sin död, eller så har priserna skjutit i höjden ordentligt. Edvard Munch sålde aldrig en tavla i sin livstid, men efter hans död blev han superkänd och idag kostar ett orginal miljoner. Jag tänker inte spara på mig för att sälja sakerna sen när värdet går upp, men många saker kommer bli svindyra en dag. Ju sällsyntare, ju dyrare. 
    Jo jag har sett den hemsidan.. Men är det värt att lägga ut 599 kr för en tavla på honom? Visst såg jag nyss en hemsida där det kostade en sån här SKIT stor affisch/tavla kostade över 1000 :O Vilket jag aldrig skulle lägga ut :O
    www.allposters.com/-st/Michael-Jackson-Posters_c247_.htm
    Gå till typ sida Elva och kolla HELT sjukta priser. Men däremot storleken är ännu sjukare :O

www.allposters.com/-sp/Michael-Jackson-Posters_i4833078_.htm
    Kolla denna stora Posters eller om det är en tavla. Visst den är snygg men vart ska man ha plats med den?? och den kostar 919.. Och det är väl lite VÄL? :/

www.allposters.com/-st/Janet-Jackson-Music-Posters_c10361_p2_.htm
    Janet Jackson kostar från 75 upp till 400, tkr det är så jävla sjukt att tjäna pengar på någons död. Känns fruktansvärt :(
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:05:13 följande:
    Jahaa, då förstår jag. Tyckte det lät lite mysko. :D Ja, då får vi hoppas att hon håller sig till sina fyrbenta barn och lämnar de tvåbenta i fred. :) Vad jag förstår så har MJ betalat henne vid 4-5 tillfällen. :/ Nu har jag också beställt boken. :) Och jag hoppas på några vinster inom de närmaste dagarna på tradera. Vill inte bjuda på för mycket samtidigt, tänk om man skulle vinna flera stycken, det blir dyrt. heh Är med i två auktioner för Dangerous Collector's Edition, och en för Dangerous CD + dubbel-LP tillsammans. Ska rota igenom mina kartonger också, vet att jag har History där någonstans.
    mm, FYRA TILL FEM GÅNGER? :O Omg.. Hur mkt då? Första gången va ju iaf 54 miljoner om det ens räcker.. :O
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 20:26:04 följande:
    Weeiii   Den vill jue jag ha Sen har jag nog allt jag vill ha med MJ. Väntar på skivan Off the wall.Har ni besällt mkt med MJ sen han gick bort?Har vart hemma hos svärpäronen på middag. Dom hade ingen aning om att jag tycker om MJ. Fick reda på de genom bloggen Men dom hade spart en tidning till mig.Sen blev det jue såklart snack om hans utseende... *suck*
    Haha typ ALLT.. Har 7 av hans skivor 6 av hans DVD.. sen har jag några på gång. EN bok med honom. Och sen boken Moonwalk på väg, Och filmen Moonwalk :P YEAH..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 20:29:22 följande:
     Filmen Jag har den.Har du ingen koll på vad du skickar efter   Kidding!! De vet du va
    Joo men det finns annat som heter Moonwalk oxå.. Sen va jag osäker på om jag hade köpt något som någon annan hade skrivit :/
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 20:32:51 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 19:49:11 följande:
    den här boken Moonwalk, har han skrivit den själv?
    Ja de har han :P COOLT va.. Han va inte bara en otolig dansare, sångare, låtskrivare, skådis, utan oxå KONSTNÄR och FÖRFATTARE :P
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:11:52 följande:
    Antar att du har sett de här?www.wall44.com/catalogsearch/result/, men priserna går upp efter en artists död, alltid, och speciellt en legend som MJ. Många artister/skådisar/poeter/författare/konstnärer/etc . har blivit erkända först efter sin död, eller så har priserna skjutit i höjden ordentligt. Edvard Munch sålde aldrig en tavla i sin livstid, men efter hans död blev han superkänd och idag kostar ett orginal miljoner. Jag tänker inte spara på mig för att sälja sakerna sen när värdet går upp, men många saker kommer bli svindyra en dag. Ju sällsyntare, ju dyrare. 
    www.wall44.com/michael-jackson-7.html Vill ha denna i färg. Men jag skulle nog hellre vilja ha den i affisch matiral och inte något som någon har målat.. :( Det ser så konstigt ut..
  • Brooke

www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5500549.ab
    NÄÄ NU GÅR JAG FN I MIG UPP I TAKET!!!
    LÄKARENS FÖRSVARSTAL är detta.
    ?Han dansade för mina patienter? Michael Jacksons läkare Arnold Klein i kritisk tv-intervju om stjärnans egentliga tillstånd före dödsfallet.
    Han påstår att han inte har givit Michael några preparat nu på slutet bara under något ingrepp som han gjorde för Lupus eller va de va :/

• Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 20:42:45 följande:
    Jaaaaaaag vill ha min avatar som poster!!! Och och och och en bra bild från In the closet videon... Fast det finns väl inte...
    Du får kolla.. ANnars får du stanna videon där du vill ha en bild och kopiera med PrtScn SysRq knappen och trycka in den i Paint och sen rätta till den efter hand :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson