Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

De ska göra en dokumentär om Michael Jackson och det kommer handla om att få honom fri från skulden från övergreppen.

www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5498048.ab
    På aftonbladet så står det. Unik video: Hittar Michael Jacksons hemliga sovrum..
    "Insatssyrkans egna bilder från stormningen av Neverland 2003 ? när stjärnan misstänktes för sexuella övergrepp mot barn Han friades i rätten ? men anklagelserna lever än. Ny dokumentär ska döda alla rykten. "

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 22:23:13 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:22:27 följande:
    Den blir ju intressant att se
    Ja verkligen =)
  • Brooke
    bluedabade skrev 2009-07-10 22:24:52 följande:
    Är det ett krav?I know you..... blev förvånad att du går in i en sån här tråd och säger att folk är sjuka i huvudet för att det pratar om en avliden idol???....
    Vi har redan lagt ner det där.. Ignorera såna saker och anmäl om du ser
  • Brooke
    bluedabade skrev 2009-07-10 22:29:43 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:26:47 följande:
    Jag vet, var bara tvungen att svara på det hon skrev till mig. Har pratat med denna person i andra trådar.... därför!Tycker för övrigt att Earth Song är en superlåt och videon är skitbra oxå...
    Jomen då kan du väl skriva till henne personligen och inte dra tillbaka henne/honom hit till tråden..
  • Brooke

L jung skrev 2009-07-10 22:36:37 följande:

hehe... detta var kul att se!

generad Michael... vid 1.15 !!!
    Jag såg då inte att den va öppen :/ Hur visste han dä egentligen?? Iofs han kan ju ha känt det haha
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 18:05:36 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 17:56:47 följande:
    Oj oj... tänk... om man behöver alla dom preparaten för att fungera normalt, då har han det nog bättre nu.. Är det NÅGON som har frågat barnen vad DOM vill?
    de har ingen talan, om de vore över 15 hade dem fått bestämma själv vart dem skulle bo.. Inte när dem är yngre än så tyvärr. :(
  • Brooke

Hmm jag har ingen aning av vilken ålder det är.. Det kanske är tolv i USA oxå.. Jag hade för mig att de va 16 som de fick bestämma vart de vill bo..

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson