Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-17 20:13:05 följande:
    Mm verkligen.. SYND att det inte fanns ett ÄLDRE syskon/barn till barnen/MJ så att hon/han kunde säga att det inte är något alternativ. Då hade jag dragit in Prince, Paris och Blankets namn och sagt att dem skulle bli ledsna varje födelsedagar som kommer varje år. Varför inte fira att MJ föddes den 29 augusti och inte att han begravdes den 29 augusti. :/
    Precis. Jag vill fira att han föddes den dagen.
    Det är därför jag vill tatuera mig den 29de som en tribut till honom. Har ju pengarna till en nu
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:17:37 följande:
    Undrar varför killar är så sena med talet. Flickor är väl inte så sena va?
    Leah verkar oxå vara lite sen, hon är 2 år och pratar inte överdrivet mkt hon heller.
    Har antagligen gått i arv, pratade inte mkt förän jag var 3.5 år. Då kom allt på en gång istället
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:20:59 följande:
    Min grabb fyller 4 i okt När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag... Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
    Det gör dom här med, finns inte många platser där. 6 st språkplatser och 6 för barn som kan prata. Så är blandat i gruppen. Var Tobias och en kille till som ville ha platsen och vi fick den .
  • mona83

Tänkte ni på en sak nu när vi ändå är inne på tecken?
    Såg ett klipp med Mj och Bubbels på en presskonferans, då skulle ju Bubbels ta hans kopp hela tiden. sen rätt som det är så gör Mj sitt tecknet till Bubbels och han sätter sig direkt.
    Det tyckte jag var riktigt tufft att Mj kunde. Då tecknade dom säkert till varandra när dom pratade med varandra.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:20:59 följande:
    Min grabb fyller 4 i okt När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag... Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
    Tobias blir 4 i januari
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:30:41 följande:
    Jo det har jag sett. Teckande sitt. Då log jag Jag kan oxo teckna tänkte jag Läste teckenspråk i gymansiet..
    Jag tyckte det var så coolt, för det var inget jag trodde han kunde.
    Menar att han tog sig tid att lära sig när han säkert hade så mkt för sig hela tiden.
  • mona83

Men shit, moonwalk auktionen jag var med i men som jag inte fortsatte med när den kom över 300 slutade på 360 spänn :-O. Så med frakt får den som vann betala över 400 kr. Kostar den så mkt att köpa ny nu?
    För man måste väkl kunna få tag på den ny?

• mona83
    nomina skrev 2009-08-17 20:52:05 följande:
    Jag fick hem min moonwalk som ja beställde förra veckan, betalade 79:- INGEN FRAKT :)Jag får säga att ja gjorde en bättre affär där :)
    Vart då?
    TELL ME
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-17 21:03:43 följande:
    Köpte den på cdonDe blev några dagars väntetid, men den kom idag!Dock gäller nog inte utan frakt erbjudandet längre, tror de va förra veckan, eller om man har personliga erbjudanden, de vet ja tyvärr inte.Men frakten är inte mer än 29:- isåfall :)GO GET IT GIRLS! :)
    Jo det såg jag. Trodde inte Cdon hade den boken... men då ska jag beställa den när räkningarna är betalada
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 21:07:19 följande:
    men du snackar väl om Filmen? och inte boken?
    Jo boken fanns där med engelsk text
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson