Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Om den kommer ut på dvd så ska jag ha den

• mona83

Nu blir det ot igen.
    Men vad gör man med en unge som varje kväll sliter bort en liten tuss av mitt hår?
    alltid på samma ställe och jag tycker det känns lite tunt där nu, har annars ganska tjockt hår. Han flinar ju bara när jag säger till honom .
    Funderar på att sätat upp håret eller nått

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:54:06 följande:
    mm.. =) hehe (HELVETE va ont jag har i min axel =( )
    Jag skulle inte vilja att min pappa hade begravts på sin födelsedag
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:54:06 följande:
    (HELVETE va ont jag har i min axel =( )
    hra du gjort med den då?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:56:52 följande:
    Inte jag heller. Undrar vad familjen tänker med?
    Inte med hjärnan iaf.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:57:40 följande:
    ingen aning. Jag har ju varit i stan och hade köpt en ram som jag gick och bar på. Så de kan ju vara den =(
    ja det kan det vara, behöver inte vara tungt för att man ska känna av det om man burit en stund
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:59:02 följande:
    Har du frågat VARFÖR han gör dä?
    Ne det har jag ju inte. Skulle jag fråga varför skulle jag inte få nått bra svar ändå. Han kan knappt prata, han är sen med talet.
    Han ska börja på språkförskola för att få hjälp med den biten, han komnmer träffa logoped där.
    Så just nu håller vi på och lär oss teckenkommunikation
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:04:55 följande:
    nej verkligen itne, nu vill jag inte påstå att Familjen Jackson är dumma i huvudet men det känns som om dem inte tänker på nått.. :(
    Jo nog tänker dom allt, på sig själva. Synd att inte Mjs barn var äldre och hade haft nått att säga till om
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:11:59 följande:
    Hur gammal är din son?Min är oxo sen med talet. Han går på en språkavld och träffar en talpedagog.Vi använder oss av stödtecken. Glömmer dock bort det ibland..
    Han är ungefär 3.5 år.
    Det är en sån avd han ska gå på och träffa logoped som sagt. Tecken använder vi med, han har lärtt sig 15-20 tecken under sommaren. Han tycker det är jätte kul
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:13:05 följande:
    Kan du inte se vad du får för svar.Teckenspråk? :O fast iofs barn är ju bra att förstå.
    Det enda han gör när han vet att han gör nått som han inte får, då flinar han bara åt mig . Hoppas det blir bättre sen när han börjar dagis.
    Japp, dom lär sig väldigt fort.
    Lilla syster som är 2 snappar upp hon med, 3 tecken vet jag hon har lärt sig, katt hund, bil och cykel. Hmm ne det var ju 4a. Sen lyssnar hon bätte om man använder tecken nä'r man pratar med henne.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson