• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

5 dagar och x antal timmar. Räknar inte direkt med att vinna men hoppas lite

• Rååsa Smurfen

för lägger du max bud redan så höjs den väldigt kvick ,dåligt för dig men härligt för säljaren .

Ofta väntar jag till det är ca 1 min kvar  ibland vågar jag inte så då lägger jag max bud nån eller några timmar innan .

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:07:44 följande:

för lägger du max bud redan så höjs den väldigt kvick ,dåligt för dig men härligt för säljaren .
    Ofta väntar jag till det är ca 1 min kvar  ibland vågar jag inte så då lägger jag max bud nån eller några timmar innan .

Ja det har jag inte tänkt på. Smart.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-05 22:06:04 följande:
    5 dagar och x antal timmar. Räknar inte direkt med att vinna men hoppas lite
    5 dagar oj det är länge ,jag ska försöka om jag kommer i håg det att hålla span på den ,om du skulle glömma den  hittar jag en med bra köp nu så inboxar jag dig tradera är typ mitt andra hem
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:10:23 följande:

5 dagar oj det är länge ,jag ska försöka om jag kommer i håg det att hålla span på den ,om du skulle glömma den  hittar jag en med bra köp nu så inboxar jag dig tradera är typ mitt andra hem
    Snällt av dig
    Brukar normalt köpa barnkläder bara på tradera. Men det är svårt att sluta när man väl börjat
  • nomina

För er som jättegärna vill ha miss cast away så finns den ju i en samlingsbox har jag sett!
    Boxen kostar 119:- eller nåt sånt... (vet ej billigaste just för stunden)
    Den verkar inte ha utgått, visserligen får man fler filmer, men man kan ju sälja eller ge bort dom om man inte vill ha dom.
    Verkade inte va en sådär jättebra film, men vill ändå se den om han är med!
    Aldrig hört talas om denna film tidigare! :)

• Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-05 22:12:05 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:10:23 följande: Snällt av digBrukar normalt köpa barnkläder bara på tradera. Men det är svårt att sluta när man väl börjat
    jag älskar danska barnkläder ,köper ibland på tradera annars i shopa på nätet
    Vilken stl på kläder köper du ? märken ?
    Har köpt av den säljaren med filmen han var snabb att skicka
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 22:12:52 följande:

la den i min minneslista
    Det är ju tur att inte mamma är inne på sin tradera så ofta .
    Har bjudit på 4a olika auktioner med Mj. Dom är så trötta på mig och mitt Mj hela tiden
  • Rååsa Smurfen
    nomina skrev 2009-08-05 22:14:57 följande:
    För er som jättegärna vill ha miss cast away så finns den ju i en samlingsbox har jag sett! Boxen kostar 119:- eller nåt sånt... (vet ej billigaste just för stunden)Den verkar inte ha utgått, visserligen får man fler filmer, men man kan ju sälja eller ge bort dom om man inte vill ha dom.Verkade inte va en sådär jättebra film, men vill ändå se den om han är med! Aldrig hört talas om denna film tidigare! :)
    var har du sett den då ?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson