• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    mona83 skrev 2009-08-05 20:24:36 följande:
    Har inte lyssnat på den än men läste texten. Bara av att läsa texten höll tårarna på att komma. Vilken underbar text. Han skriver verkligen som det borde vara, att media ska sluta sprida en massa skit och visa den rätta MJ.
    Nu har jag lyssnat på den . Var ju fin. Såg att man kunde ladda ner den till mobilen. Försökte men Sverige fanns inte med annars kunde man välja mobil men jag vet inte vilket av dom där som är min mobil.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-05 20:31:30 följande:
    M&MNi får den. Ni fyller väl år snart? BrookeSkicka efter
    Nja inte riktig än, flera månader dit, november
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-05 20:38:01 följande:
    vad har du fått för nått??? :O
    En bränd dvd med Ghost, Catain Eo och nåra musikvideos.
    Var i första hand Ghost jag va efetr dom andra vart en bonus, men är hel nöjd. Var bra låtar på skivan
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 20:47:16 följande:

har hittat lite mer MJ saker jag vill köpa men måste lugna mig lite  tror jag
    Inte Miss cast away hoppas jag, den är MIN
  • SaSa och så en till

Någon som vet vad summan blir i SEK ?

Jag vill oxå ha den där väskan!!!

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-05 20:41:38 följande:

Ska nog oxå köpa den nån gång, det är så mkt jag ska köpa så måste spara till allt.
    det dyraste är nog tatueringen, har fått bilden utskriven så ska gå runt till tatuerarna och fråga vem som är billigast och kan göra den
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson