Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

H I L L A skrev 2009-08-05 09:53:15 följande:
    Du har sms
    Aha, ska kolla den nu. Fastnade i mailen, har fått tusen ang auktionerna .
    Buttelina skrev 2009-08-05 09:53:21 följande:
    vad köpte du
    Regnställ å äppletröja .
    h80 skrev 2009-08-05 09:56:30 följande:
    Stormis: Jag har precis mailat dig
    Å jag dig! Kul att du länsade lite . Ska räkna på frakten så du har den sen när det är dags.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis

Nån som kan kolla om ni kan komma in på www.mylittleztore.se? Jag får bara felmeddelande.

• Stormis
    isako skrev 2009-08-05 22:22:10 följande:
    Är det bara jag som tycker lila/vita velouren är liten? Miriam har den i 80 o den är perfekt nu. Annars brukar 80 vara stora men inte tokstora.. Om ni förstår vad jag menar
    SmillaMilla skrev 2009-08-05 22:19:52 följande:
    Butte: Underbar velour klänning!!!! Måste fråga dig om stl. Du skrev att den var aningen stor. Så till Svea som är ca 86 cm borde 92 passa? Men 92 i den lila/vita från våren är aningen liten. Är dessa större?
    Vadå, är den liten? Trodde att den var stor i stl... Då kanske jag inte ska ärva Incommmunicados lillebrors trots allt. Utan kolla en större?
  • Stormis
    SmillaMilla skrev 2009-08-05 22:30:52 följande:
    Ja jag skulle gärna ha en i stl 98 till Svea. Men svårt att ge råd eftersom bubblan tycker att de är stora
    Jo, det verkar så. Fast jag tror att Bubblan och Karla är lite mer lika varandra i kroppen än Svea och Karla . Så jag skulle nog säga att jag mer tror på lite större... Supersöt är Svea i sin iaf!

Bubblan - hur lång tror du Bubblan är? Och hon har 92? Bild?
  • Stormis
    nikki2006 skrev 2009-08-06 19:11:08 följande:
    Men det verkar som att den hängt sig ju ÅHHHHHH vad jag blir surTror du att den validerar alla fast det gått typ 10 minuter och det bara gällde 5 auktioner???
    Det har hängt sig på valideringen för mig två kvällar i rad. Fick svar av Tradera att det inte har med uppladdningen att göra. DE KOMMER (även om du trycker "avbryt") så lägg inte upp dem igen. Imorgon kommer de att ligga uppe, med sluttid som om att de kommit upp ikväll. Irriterande, men alla kommer, de gjorde de för mig.

Ramlade nyss dit hos Busloppan så nu kommer det Lila/vit Katvigvelour + velourbralla å gröna miniapplekläder hit... Var inte riktigt meningen...
  • Stormis
    nikki2006 skrev 2009-08-06 19:26:18 följande:
    Nu är 10 uppe så jag fortsätter lite till, ses under kvällen när jag tar paus, hi hi
    Bäst att kika in lite då
  • Stormis

Åh, jag skulle ju inte handla ordinarie i höst. Men så kom Babuchkaluvan med LILA kant ! Och de luvorna kan man ju inte räkna med finns kvar på rean . Och man vill ju ha frakfritt så då åkte lila stars-muddisar och klänning med också... Å dino-body fr rean på B&R...

RååSa BuBBlan skrev 2009-08-06 19:51:04 följande:
    Vi lämnade alltid vinterpjucksen på overallen i vintras o sen klev hon bara i skorna så satt overallen där den skulle
    Sorry, men ramlade inte över nån postlåda idag, var bortbjuden hela dagen. Postar därför luvan imorgon, antar att ni inte skulle använda den i helgen iaf .
  • Stormis

Fick ni också mail fr Småfolk idag? De kommer ju med fina overaller de med. Med dubbla dragkedjor! Å vad jag gillar när de tänker till!!! www.smafolk.dk/tcms/Gallery.php&cid=39

• Stormis
    karmasus skrev 2009-08-06 20:01:51 följande:
    Någon som har Molo tröja i str 86 och 92 som kan jämföra dem? Är 92 mycket större?
    Skiljer som mellan de flesta andra stl (har visserligen ingen jr 922, var det det du tänkte på?). Typ 2 cm på ärm och längd. Bredden ungefär samma, 92 liite bredare. Har bara en 92 att jämföra med dock, kanske skiljer sig.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-06 20:08:55 följande:
    Godkväll girls.Nu har vi varit iväg i Jkpg o handlat nya madrasser, täcken och en massa fina påslakan, åååh så skönt jag ska sova inatt Alltså jag är helt imponerad av era overall provandes barn, det hade INTE gått med Liam en sån här varm dag, vi har 28 grader i huset just nu *pjuh*
    Vi hade inga 28 grader, men det var tjut iaf... {#lang_emotions_undecided}. Att fota fanns liksom inte på himlen...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14