Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Incommunicado skrev 2009-08-02 15:23:50 följande:
    Någon som kan tipsa om fina babyoveraller? Me too brukar ha roliga ibland, men vill ha supertjejigt om det blir flicka, ni vet, lite rosa och flufffluf eller sött rött, till grabb funderar jag på nya Me toos stickade med stjärnor, den är söööt.... men behöver en vinteroverall med... jag har flera lurvisar från Molo förstås, de behöver ni inte tipsa om.
    Räkcer det inte med typ lurv och åkpåse? Eller blir det så jämrans kallt i Skövde-hålan . Om du måste ha varmare hade jag satsat på en Holden fr förra året eftersom de har dubbla dragkedjor, fast jag gillar iofs den gröna från i år med....
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-02 19:02:08 följande:
    usch idag provade jag älg kläningen på Nelly och inser att varken den eller fjärilarna passar längre  usch usch
    Köpte du inte älgklänningen apadyrt bara för ett litet tag sen {#lang_emotions_dreamer}. Trist {#lang_emotions_undecided}. Sj'lv har jag insett att våra 80-klänningar som använts sparsamt här i sommar förhoppningsvis funkar som tunika nästa sommar. Hur lång är Nelly nu?

God kvälls förresten, bara nån timma kvar, sen ska jag sätta Prolistern på uppladdningsprov, håller tummarna!
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-02 19:13:30 följande:
    hon nog närmare exsakt en meter nu...men det är runt halsen och armarna som problemet blivit inte på längden Nelly är en kort fis men stl mässigt lika stor som en 4 1/2 åring är  om du förstår vad jag menar hon väger runt 15 kg. Jaap jag betalade strax under 400 för den men för 3 månader sen men den är värd varenda krona dom gånger vi andvändt den. Jag hade kunnat betala så mycket för bara en gång så underbar är den
    Jo, men så är det ju med favvisar. Bara man gillar och använder dem så kan de ju "kosta hur mycket som helst". Själv kommer jag inte överens med älgarna så min nya salgtröja åker ut på T ikväll tillsammans med katterna å lite annat.
  • Stormis
    JuliaochNelly skrev 2009-08-02 19:16:58 följande:
    VAAAA ??? villken stl ??? knapptröja eller?
    Sorry, baby. Annars hade jag inboxat dig så klart {#lang_emotions_embarassed}.
  • Stormis
    solouniko skrev 2009-08-02 21:01:44 följande:
    madsogmille.dk var det :)
    Mmm, de såg fina. ut. Men dyra.. Lär ju kosta 299 kr här .

Åh, dumam Prolistern, det händer ju INGET. Har stått och tuggat på validering 2/12 auktioner i snart 50 minuter. Så bara 2 ute. Och jag som hade en lista med 40 st till som skulle ut. Ja, ja, det får bli imorgon. {#lang_emotions_yell}
  • Stormis

Hej alla!
    Gud vad konstig Prolistern är, den är ju skummare än gamla Powern... Jag avbröt uppladdningen igår eftersom jag var tvungen at stänga av datorn när den stått och tuggat i nästan 2 h. Men imorse ser jag att alla auktioner är uppe iaf. Så då vågra jag väl chansa på de andra 40 auktionerna ikväll. Puh, tur att jag inte suttit och lagt in dem i onödan!

• Stormis
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 11:25:54 följande:
    så blev det för mig okså den laddade ca 3 plagg och sen stod den och tuggade ,jag avbröt den då och plockade bort de auktioner som var uppladdade och började om igen och det skulle jag INTE  har gjort  slutade med att jag fick 20 st dubbla auktioner som plötsligt ramlande in med nån min mellanrum ,satt och stängde auktioner  i panik .
    Oh, trist. Jag är glad att jag bara lät det vara. Lönade sig i slutändan, puh. Men jag fattar inte - de fixade Prolistern för att Powern var seg och nu är Pro värre! Med Powern fick man iaf besked om att uppladdningen var klar, sen var det bara att vänta sina 5 h {#lang_emotions_undecided}. Men nu blir man ju hur förvirrad som helst!
  • Stormis
    lillronya skrev 2009-08-03 13:22:49 följande:
    Hej hallå i tråden!Nu har det åskat som tusan och jag och barnen har varit ute och kört omkring. Åskrädda mamman är så pedagogisk och duktig. Nu barn, nu ska vi och köra.Vart ska vi?Vet inte. Vi bara kör lite. Till sist körde vi och hämtade pizza.
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-03 13:34:38 följande:
    Mmmm, alldeles underbart gott, fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt Här är det lite svalare nu, runt 20 grader, ganska lagom men idag är det super kvavt i luften så jag hoppas det kommer lite regn snart.
    Kom hit då, för här öser det ner .

Hur är det med dig nu för tiden. Typ v 27? Tro inte att jag är manisk, har bara för mig att du är 5 v före mig .
  • Stormis
    ängeln83 skrev 2009-08-03 13:37:23 följande:
    Ah gärna...då kommer jag o bjussar på lite blåbär o skuttar runt i regnet Med mej är det kanon, har världens vildaste bebis i magen men annars är det bra Och med dej.Ha ha...inte manisk alls , men japp, jag går in i v 27 på torsdag.
    Äh, du har ju koll på vilken veckodag du skiftar! Det har jag förträngt (min egen "skiftesdag" alltså), så så manisk kan man ju inte vara då .

Annars bra här. Såååååå trött bara. Men det är ok, är annars väldans bra på att vara gravid, inga direkta bekymmer.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14