• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Hej hej!

Finns det någon som har ESLs badbyxor, både de med byxblöja och de utan som kan tipsa lite om hur de är i storlek?

• Helle

God kväll!

Hur upplever ni katvigs gummistövlar i storlek (midiappel)?

Ikväll ska jag kolla igenom lite reasidor och se om jag kan hitta nåt skoj

• Helle
    Helle skrev 2009-07-08 19:33:18 följande:
    God kväll! Hur upplever ni katvigs gummistövlar i storlek (midiappel)? Ikväll ska jag kolla igenom lite reasidor och se om jag kan hitta nåt skoj
    Puffar lite för min fråga som snabbt kommer komma bort i den här takten som ni skriver

och undrar också hur ni upplever molos softshell?
  • Helle

Och så undrar jag hur höstens babybyxor är i storlek? Ska man satsa på 86 el 92 tror ni till sonen som är ca 82-83 lång? Regnbågen tänker jag på. Någon som har byxor från hösten?

• Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:45:28 följande:
    Vi har dem och tycker de är normala.. Gummistövlarna alltså
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 19:46:16 följande:
    har bara muddbyxor från hösten.. å dom är väldans stora
    Tack! Så du skulle tro 86 då? Vad har Ida och hur lång är hon nu?
  • Helle
    Mosen08 skrev 2009-07-08 20:12:39 följande:
    86 sitter superbra på min dotter som är 80 lång och väger ca 10,5.. alldeles lagom pösiga här sem man någorlunda bra hur dom sitter på en sur Moa
    åh, vad svårt. Gustav väger säkert 12 kg snart och är ju längre. Sådär vill jag att byxorna ska sitta på honom också. Tack snälla för bild!
  • Helle
    RååSa BuBBlan skrev 2009-07-08 20:33:24 följande:
    Å fick hem en liten Bubbla för en stund sen... gud så jag saknat!! Ida är strax under 90 cm och har 92 i dem finns gott om växtutrymme på dem..
    Mysigt
    Ja då borde ju 86 bli bra här.
  • Helle

Vad ska man tro om Molos mörka kläder i höst? Någon som tvättat som vet om det håller sig?
    Är sugen på ducati jr men vill ha den med mörka ärmar helst och är lite fundersam. 

Är Tjolla på semester?

• Helle
    isako skrev 2009-07-08 22:11:44 följande:
    Glöm inte att jag är 185 lång, gubben 186. Hon är 9 cm kortare än sin kusin som är 1 1/2 ...
    Det är det där som ställer till det när man är lång själv och har långa barn. Då är det så svårt att bara gå på åldern ju. Här är vi 182 och 190
  • Helle

God morgon !

Någon som har något mörkt från Molos nya kollektion som har tvättat och kan rapportera om det håller bra?

Tjolla: läskigt med stängslet. Men det har nog gått bra.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14