-
men åhh, vad är det för nån affär då? Fanns det fler?Buttelina skrev 2009-08-05 21:55:50 följande:tack! den är heeelt underbar illerhiller i malmö
-
precis de storlekar jag behöverButtelina skrev 2009-08-05 22:00:39 följande:ja det fanns hmm 86 och 92 trooor inte det fanns större.. en 110 tror jag. ligger i limhamn långt från centrum...
Får se om syster och jag kan ta en liten tur. Behöver nog se mer av Malmö och dess omnejd
Tar det lång tid med buss? Förlåt tusen frågor, men man vill ju göra så mycket av sin visit som möjligt
-
Tack snälla du!Buttelina skrev 2009-08-05 22:13:01 följande:www.illerhiller.se/08E5A5F8-4499-4E75-B3B1-43... inte min butik... du kan ringa dit och höra vilken buss som går dit. de är JÄTTEtrevliga och bussen går fram till dörren
Jag tror jag har hittat. Hittade dem på Facebook (av alla ställen) när jag sökte och då rekommenderade de 4an och så får man gå lite. Då kan jag byta till 3an sen på Erikslust och åka vidare till LLM
Vad gör man inte för att få kolla lite roliga kläder
-
Hej hej!
Åh ett stort tack till Butte som tipsade om Iller Hiller. Var där idag, helt själv i hela affären, så najs
Blev shoppat tre Katvig velourbyxor - orange och bruna till Gustav och turkosa till Philip, en småfolk tröja och en katvig tröja samt regnoverallen till Gustav. Allt för halva priset - totalt 1000 kr.Så nöjd och glad. Såg att de hade en del nyheter innanför disken och frågade om jag fick titta, men de skulle inte hängas ut förrän nästa vecka
Regnoverallen från Katvig - hur är den i storlek? Blev lite osäker på om 86 kommer att räcka till G men chansade. -
Glömde skriva förut att inne på LLM höll de på att paka upp lurvarna, men jag fick inte kolla speciellt mycket trots att jag frågade. Såg en jättefin blå i a f
-
THEA och Grodan skrev 2009-08-06 21:48:39 följande:
Åhhhhhhhhhhh, gud vad jag måste till Ajjabaja på lunchen imorgon
Såg inga hos Ajabaja idag, men det behöver ju inte betyda att de inte fått.
Ja, jag har varit på alla butiker i MalmöVisst har du Katvigs regnoverall? Hur är den i storlek?SmillaMilla skrev 2009-08-06 21:57:04 följande:Jasså går det om jag inte är inbjuden? Måste testa!Nä ingen miniappel. Bara massa randiga klänningar. försöker att hålla mig från att inte beställa massa katvig från i våras. Och ns. Men svåååårt! -
Åh, vad bra. Chansade och köpte 86 till G som är 83-84 cm nu. Och så är jag ju inte hemma nu på flera dagar så jag är nyfikenBusbellan skrev 2009-08-06 22:08:54 följande:Jag tycker den är helt normal i storlek, men med lååånga ärmar
Tack!
-
ops kort i grenen låter inte bra. Långa ärmar låter braSmillaMilla skrev 2009-08-06 22:09:40 följande:Jepp den har jag! Eller ja Svea Den är kort i grenen, men långa armar.
Vilken storlek har du till Svea och hur lång är hon? -
Hej hopp!
Hemma igen efter en såå trevlig skåne/danmarks-helg med den finfina shoppingen på Iller Hiller.
Provade katvigs regnoverall på sonen idag och den borde fungera i höst i a f -
Ja det var kanonbra. Bad på Ribban, mässa i Kph, middagar på Lilla TorgMorty skrev 2009-08-09 21:13:38 följande:Skoj med en trevlig vistelse här nere i Skåneland och Danmark samt trevlig shopping. Vad hittade du för något skoj?
Det blev tre par Katvig velourbyxor, turkos, bruna och orange, en småfolk tröja, en katvig tröja och en Katvig regnoverall för 1000 kr. NöjdJag tycker att de hade otroligt mycket och allt till 50% rea. Massa Katvig kvar, även Småfolk, Kik kid, Nannou (har jag för mig). Väl värt ett besök. Jag var ensam i hela butiken, och jag var säkert där i en timmePepper79 skrev 2009-08-09 21:14:17 följande:Hade de mycket fint på iller hiller? Funderade på att åka dit i helgen, men blev aldrig av. Har aldrig varit där innan... Godkväll i tråden förresten!Limhamn, Malmöh80 skrev 2009-08-09 21:14:53 följande:vart ligger det?