Inlägg från: LA Woman |Visa alla inlägg
  • LA Woman

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Raihana skrev 2009-07-09 23:25:09 följande:
    Nämen, vad hemskt att dom missat det! Kan han få allvarliga komplikationer pga deras miss? Hoppas det läker fint!
    Ingen aning men han ska tydligen få en metallplatta inopererad iaf
    Duntoffla skrev 2009-07-09 23:26:13 följande:
    Nej fy, hur kan det ha missats?
    Tycker det låter helt galet!!! De misstänkte ju att ledbandet var av så han trodde såklart att det var därför han hade så ont
  • LA Woman
    Theina skrev 2009-07-09 23:28:26 följande:
    fy 17 vad dåligt
    Verkligen!!!
    isako skrev 2009-07-09 23:29:42 följande:
    hahahahahah Nämen! Det som är såååå fint hihihiNäää tjejer nu skall jag gå o lägga mig. Musen vaknar miss i nassen så jag måste lägga mig tidigt nu för tiden..Puss på er
    Ja eller hur, underbart
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 22:35:29 följande:
    Har provat allt redan då vi är vana. Om vi åker in blir det väl som sist, olja varje kväll och vattenlavemang varje morgon i en vecka minst. 2 övergrepp om dagen alltså gånger 7. Sist var hon full med blåmärken efter där vi varit tvungna att hålla fast henne...och bara vi skulle byta blöja så var hon helt livrädd och skrek för hon trodde vi skulle göra något annat.nej jag VILL INTE!!!! Åh vad jag önskar att ett mirakel liksom sker o hon bara klämmer ut den där klumpen inatt...men har önskat mig det varje kväll nu men nähe
    Har du provat att ge henne microlax? det brukar hjälpa när Felicia är hård.
  • LA Woman
    Zvartaliljan skrev 2009-07-11 23:03:38 följande:
    men jag börjar tro att det inte är psykiskt längre, de senaste 3 veckorna har hon ju varit blöjfri och de första två bajsade hon på toaletten var 3e dag, t.o.m ganska hårt då med och stoooooora korvar, t.o.m så sambon blev helt chockad hur hon lyckades få ut dom. Men Maia verkade helt obesvärad av det och klagade ingenting på att det gjorde ont eller så. Förut trodde jag mer på något psykiskt till följd av alla UVI men nu börjar jag tro på en mix mellan psykiskt och lite mjölkallergi. jag tror inte hon är jättearllergisk eller så, utan bara känslig och att hon lätt blir förstoppad av det.
    Mjölk i sig är ju stoppande även om man inte är allergisk, Felicia blir förstopad direkt om hon får ren mjölk att dricka däremot kan hon äta yoghurt odyl.

Hoppas det går bra imorgon!!!!! Lycka till och stor kram!!
  • LA Woman

Hej tjejer!

Nu har jag mailat in finjusteringarna på min lilla lista till B&R Det blev en nätt liten beställning på 2 lurvar, 5 leggings, 4 klänningar och 1 tröja {#lang_emotions_innocent} Desutom har jag ju redan köpt 6 leggings/byxor och 3 tunikor från nya kollektionen{#lang_emotions_cool}

Behövde kanske trösta mig lite för nu känns det som om vår semester är ordentligt hotad...maken ska in på en akut magnetröntgen för ett troligt diskbråck nu

Såg just att klockan är jättemycket så vi måste köra nu!!! C U later girls

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14