Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-01 22:14:44 följande:
    hmm har för mig att trendybaby.se säljer det märket? och hm...är det pippilotta.se? Trollungar.se? Åhh jag minns inte...vet att jag snubblat över det några gånger iaf.Kvällens fynd www.tradera.com/bodysout-dressi-velour-KATVIG...Håll tummarna nu att de passar Maia
    fin  Tara har en sådan rosa vit i stl 86 som passa än så de ganska stora i storlek
  • Rååsa Smurfen
    Raihana skrev 2009-10-01 23:47:21 följande:
    Svarade i den tråden tidigare idag Men undrar hur många 10 000-tals kronor man köper barnkläder för varje år....
    jo men känns som det är skillnad ,blir många kläder och som bytts ut mot nya med jämna mellan rum ,vagen är ju bara 1 st och nja då har jag heller en liite biligare och en baby med massa snygga kläder att variera med
  • Rååsa Smurfen
    Smileycat skrev 2009-10-01 23:26:40 följande:
    SÅg den och en blå variant på "mitt coop" förut.. Fina men inte alltfär billiga, visst är de billigare än Molos men inte när man köper på rea o dyl
    nej lurv skulle jag aldrig köp en kopia  lurvarna är heliga 
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 13:17:21 följande:
    Med de rosa lurvbyxorna till kommer det bli SÅ fint Här har vi t.o.m gula vinterstövlar till det så jag är verkligen matchningsfreak Nu måste jag bara hitta gula vantar också så är hela outfiten komplett Rosa lurvbyxor med gula kantband, Rosa fleecejacka med gula vantfickor och kantband, Rosa lurvmössa med gula kantband, Rosa Hummelduffel med gula detaljer, Gula Hummelbyxor och sen gula vinterskor finns här nu
    härliga kläder som finns här hemma okså nu {#lang_emotions_smile} dock inga gula stövlar ännu ,men den underbar hummel overallen bor här okså
    Älskar hummel kläderna de har verkigen lyckats med ytter kläderna i år  ,såå fina kombin var med de gula byxorna och jackan i BT på Maia  var underbar {#lang_emotions_heart} har inte prövat de tillsammans ännu  men lär blir så i helgen om kylan är nog här för att stanna nu ..
    Hur känndes jackan i 98 till Maia ? byxorna så ut att sitta bra
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:21:00 följande:
    Jackan kändes lite väl precis är ärmlängden o då hade hon bara en tunn tröja under. Kanske borde byta till en 104 för o vara säker på att den passar hela vintern Jättefina bilder på Tara, du o jag köper verkligen alltid samma kläder Men så är ju våra töser så lika varandra i både kroppsform o hudfärg, hårfärg m.m så de passar ju i samma kläder O så har du o jag samma smak Härligt Skulle någon jämföra våra garderober så skulle det vara väldigt mycket identiskt
    Du är min Guru  ,det mesta du köper gillar jag okså ,med bara få undantag ,det allra bästa är att du  oftast köper du en stl större och det super bra för då lyckas jag ofta få om samma kombi i en uppgradering {#lang_emotions_laughing}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:35:14 följande:
    Jo precis, byter jag jackan till en 104 så är väl setet givet till Tara nästa vinter Det är bra för både dig o mig att Maia alltid är en storlek över Tara Jo de kom samtidigt men kag provade enr osa lurvoverall i 92 på Maia förra året och den var alldeles för liten, så då borde den ju inte vara stor i storleken då...jag fick ju ta 98/104 då i jackan istället och jackan är nu för liten...
    japp  helt givet  {#lang_emotions_laughing} finast ever ju {#lang_emotions_heart}
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 16:37:36 följande:
    Jag vet inte...tror inte jag sett den någonannanstans Förstår dig...nu tog hon ju på sig ansvaret för att hon skickat mitt första paket till fel adress utan avsändare men nu när jag fick detta, gissa vad? Där stod INTE avsändare!! Lär man sig inte av sina misstag??Är därför lite tveksam till om jag vågar krångla med att byta jackan till en 104...
    samma här ingen avsändare ...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14