Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 14

Zvartaliljan skrev 2009-10-02 18:03:32 följande:
    smurfen -ännu en outfit i bt som jag vill ha Har redan strumpbyxorna men ångrar djupt att jag reklamerade klänningen, nu hittar jag inte den någonstans i 98/104
    ja den är underbar vi köpte väl den ungfär samtidigt och jag reklamerade min okså ,men kunde inte vara utan den så jag har stenkoll på den på ajabaja (det var länge sedan)  och hoppades att de skulle rea den,men rean kom utan den så jag fick köpa den på fullpris vågade inte vänta längre,den är i 98/104 tog en stor stl för att kunna har den lääänge ,så lite väl lång är den
    strumpbyxor är från 3 år men okså väldigt stora ,trots att Tara verka har tagit ett skutt på längden ,för regnbågs byxorna i stl 98 är för korta och leggings i stl 98 är precis ..
  • Rååsa Smurfen

Var ute en runda och invigde underbara hummel setet  ,gjorde  din kombi Liljan och vek upp kappan jag är helt kär {#lang_emotions_heart}  den kombin kommer att vara utsliten när vintern är över ,dock la jag inte in bild på det i BT  där finns ju redan samma kombi på söta Maia ,men la den i mitt galleri la i stället  in bild i BT på Tara som leker hund i sin fina kossan tröja
    Fina småfolk inköp i BT

• Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 21:08:24 följande:
    Ja jag tror att jag får sälja Maias röda Ida.T-set med flodhästar för inte en chans att det komemr bli använt här nu när vi har det underbara Hummelsetet Materialet i hummeljackan känns ju dock som att det lätt går hål på om Maia skulle repa den mot nåt
    ja den känns mindre tåligt än tex molos vinter jacka ,har den hallon röda jackn som okså är tänkt som kombi till byxorna
    Ja nu när man har denna underbar kombi känns det inte som att man kommer att använda nåt annat
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 21:17:51 följande:
    Frågan är om det är värt att försöka sälja nu...känns inte som vinterkläder går så bra på T längre
    nja vet inte har haft fullt upp att shoppa hummel så jag har inte kollat så mycket på vinter kläder på T mer än vinter stövlar ,men nu när kylan slagit till så kanske det blir mer drag
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-10-02 21:32:39 följande:
    Får skicka med en STOR påse Hmm...Maia har ett rum fyllt med leksaker o vad har hon lekt med hela kvällen? Bestick som hon stoppar ner i strumpor
    skulle du göra köns ultraljud ? är det sånt 3d eller vanlig 3d bilderna är så himla fina
  • Rååsa Smurfen

Hur går T  ni som har auktioner ute ,tänkte lägga ut lite i morgon kväll,har rensat lite här hemma och uppgaderat aquaflower 
    Fattar inte att Tara s regnbågs byxa i 98 är för kort {#lang_emotions_surprised} jobbigt om hon nu dra för bi 98 och gå till 104 då de flesta byxor blir för stora i midjan  eftersom även 98 är lite för stor i midjan så blir det ju ännu värre i stl 104   nån som sett regnbågs byxorna med lite sprund   i 104 ?

• Rååsa Smurfen
    JuliaochNelly skrev 2009-10-02 21:52:52 följande:
    Hejj Beställde precis en odd molly jacka & convers skor till mig själv....Men jisses vad man blir snål då det är till en själv till barnen köper jag utan att blinka men till mig själv...nää det sitter långt inne då.
    hur se jackan ut ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 14